خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: تولیدات داخلی باید بازار هدف داشته باشند.


به گزارش ایلنا، علی نواداد در آئین افتتاح هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان اردبیل گفت: برای دستاوردهای بانوان توانمند کارآفرین و تولیدات داخلی جهت عرضه باید بازار هدف تعریف شود.

وی افزود: امروزه در جامعه طرح هایی که توجیه اقتصادی داشته و به عنوان طرح ایجاد اشتغال فراگیر مطرح می شوند مورد حمایت دولت تدبیر و امید قرار می گیرند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاهی در آستانه دهه فجر تحت عنوان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین و دانش‌بنیان بسیار کار پسندیده ای است.

وی افزود: خوشبختانه بانوان استان اردبیل دارای توانمندی های بسیاری هستند و اکثر غرفه های موجود صنایع دستی بوده و تولیدات محلی است و برای اکثر تولیدات بازار تقاضا وجود داشته و در کل رضایت بخش است.

فریبا محمدلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز طی گزارشی اظهار داشت: در این نمایشگاه بانوان توانمند استان آثار تولیدی خود را در معرض نمایش و فروش قرار داده و در بخش های صنایع دستی، تابلوفرش، وسایل تزئینی، گیاهان دارویی و مواد خوراکی است.

وی افزود: در این نمایشگاه 77 غرفه طراحی شده است که از روز دوشنبه 9 بهمن تا جمعه 13 بهمن ماه سالجاری پذیرای بازدیدکنندگان است و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال حرکت می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید