خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نخستین استارت‌آپ‌‎ویکند محتوای دیجیتال کرج، (با شعار بزرگ فکر کن، کوچک شروع کن) به منظور شبکه‌سازی ایده‌پردازان برگزار می‌شود.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نخستین استارت‌آپ‌‎ویکند محتوای دیجیتال کرج، (با شعار بزرگ فکر کن، کوچک شروع کن) با همکاری و حمایت بنیاد نخبگان استان البرز و مرکز شتاب‌دهی نوآوری معاونت علمی‌و‌فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

استارت‌آپ محتوای دیجیتال کرج، رویـــــدادی است در گــــروه استارتاپ ویکندها، که طـی 3 روز متوالی و 54 ساعت با هدف شبکه‌سازی ایده‌پردازان حوزه‌ تکنولوژی و مدیریت و همچنین عملیاتی‌شده طرح‌های کاربردی و سودده آنان، برگــزار می‌شود.

استارت آپ محتوای دیجیتال کرج با شعار (بزرگ فکر کن و کوچک عمل کن)، بر آن است تا پروژه‌های حوزۀ فناوری اطلاعات و دیجیتال را به صنعت و زندگی افراد عادی جامعه وارد کند.

در استارتاپ‌ویکند، ایده‌های زیادی مطرح می‌شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت فراوان دارد فقط اجرا است. در واقع در این رویداد تنها ایده‌هایی موفق می‌شوند که قابلیت اجرایی داشته باشند.

لازم به ذکر است، «استارت‌آپ‌‎ویکند محتوای دیجیتال کرج»، 25 الی 27 بهمن‌ماه برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانۀ karajstartup.ir برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید