خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اردوی یکروزه کارآفرینی با موضوع توریسم و کشاورزی در سطح دانشجویی به همت بنیاد نخبگان استان لرستان در خرّم‌آباد برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ اردوی یکروزه کارآفرینی با موضوع توریسم و کشاورزی در سطح دانشجویی به همت بنیاد نخبگان استان لرستان در دانشگاه لرستان برگزار شد.

حمزه امیری؛ رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان درباره این رویداد، گفت: با توجه به نیازسنجی جامعۀ استانی و لزوم حرکت به سمت گفتمان کارآفرینی در استان و همچنین با تأکید بر استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوۀ لرستان، کارگاه کارآفرینی ایدوکا به همت بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این اردوی یکروزه، آشنایی جامعۀ دانشگاهی با مبحث استارتاپ‌ها و حرکت دانشجویان به سمت گفتمان کارآفرینی و ایجاد کسب‌و‌کارهای نوپا است.

امیری با بیان اینکه ایجاد انگیزه میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی یکی از دغدغه‌های نظام کنونی علم و فناوری کشور است، ادامه داد: ایجاد شغل برای دانش‌آموختگان از مهمترین دغدغه‌های دولت است و برگزاری چنین رویدادهایی کمک بسیار خوبی به خوداشتغالی و کارآفرینی دارد.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان در پایان تصریح کرد: آشنایی با ادبیات کسب‌و‌کار موفق از اهداف اصلی رویدادهای کمپ ایده در استان است خاصه در شرایطی که تطابق آموزش‌های آکادمیک و مهارتی دانشجویان با نظام نوآوری یکی از مهمترین الزامات جامعه در بحث کارآفرینی محسوب می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید