خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از بررسی هزار و ۹۱ واحد تولیدی، کارگروه نمونه و شاخص‌های کارگر نمونه در این استان برای برگزاری جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، علی آشتاب در سخنانی با اشاره به برگزاری جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر لرستان اظهار داشت: در این رابطه کمیته علمی جشنواره در حال بررسی واحدها و شاخص‌های مدنظر در این رابطه هستند.

وی با اشاره به ارزیابی و شناسایی واحدها، کارگر و کارگروه نمونه در استان عنوان کرد: در این رابطه هزار و ۹۱ واحد، کارگر و کارگروه در استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر هرساله باهدف تجلیل از کارگران، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش، ترویج روحیه کارآفرینی و خودباوری و ... در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

آشتاب از برگزاری این جشنواره در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی خبر داد و تصریح کرد: درنهایت واحدها، کارگران و کارگروه‌های نمونه در سطح ملی معرفی می‌شوند و امیدواریم لرستان نیز در این زمینه مانند سال‌های گذشته در بین برگزیدگان ملی باشد.

وی شاخص‌های مدنظر را در انتخاب برگزیدگان میزان اشتغال، تولید، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، استفاده بهینه از نیروی کار، انرژی و ... برشمرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از برگزاری جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان در هفته کارگر خبر داد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید