خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر موسسه خیریه بهار خرمشهر خبر داد: با حمایت موسسه خیریه بهار خرمشهر، 300 نفر از جوانان آبادان و خرمشهر که عمدتا سرپرست خانوار بوده‌اند صاحب شغل شدند.

 

به گزارش ایرنا، صدیقه زمانی اظهار داشت: 20 نفر از این افراد اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال وام خوداشتغالی از محل اعتبارات صندوق توسعه کارآفرینی امید دریافت کردند و مابقی این افراد تسهیلاتی بین 100 تا 150 میلیون ریال وام خوداشتغالی با سود چهار درصد دریافت کردند.


وی اظهار داشت: این افراد کارگاه هایی شامل خیاطی اعم از دوخت لباس کار، اداری، مدارس، کارگاه معرق کاری و کار با چوب، نقاشی روی شیشه یا مینای شیشه، چاپ، نمددوزی، قالیبافی، دوخت کیف وکفش چرمی، حصیربافی، زیورآلات، کارگاه شیرینی پزی، آشپزی، نان های سنتی و دیگر صنایع دستی ایجاد و فعال کرده اند .


زمانی اظهار داشت: اکثر این افراد در حال حاضر دارای مغازه و کارگاه هستند که تاکنون در نمایشگاه های مختلف جزیره کیش، تهران، بندر انزلی و خرمشهر شرکت کرده و فعال می باشند.


زمانی اظهار داشت: به منظور توسعه کسب و کار و توانمندسازی سرپرستان خانوار و جوانان در شهرهای آبادان و خرمشهر با همکاری بنیاد توسعه کارآفرین زنان و جوانان در تهران که طرح های کارآفرینی در سطح کشور و ملی را انجام می دهند، ارتباط برقرار کردیم و از این طریق آموزش کارآفرینی و مدیریت کسب و کار خوداشتغالی برای متقاضیان مرد و زن در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار کردیم.


وی با بیان اینکه طرح ها برای اجرا مشاوره های فنی می شوند، گفت: افرادی که آموزش کارآفرینی را فرا می گیرند، ایده های خود را پس از مشاوره به صندوق کارآفرین امید ارائه کرده و سپس تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات با سود چهار درصد دریافت می کنند.


وی همچنین به خدمات دیگر موسسه خیریه بهار خرمشهر اشاره کرد و گفت: 900 نفر از ایتام شهرهای آبادان و خرمشهر زیر پوشش این موسسه قرار گرفته است که حامیان این ایتام علاوه بر کمک های نقدی از نظر درمانی و معیشتی خانواده ها را مورد حمایت قرار می دهند.


زمانی اظهار داشت: اعضای موسسه مستقیما با خانواده های ایتام در ارتباط هستند و در صورت نیاز برای رفع مشکل این خانواده ها اقدام می کنند .


وی در ادامه گفت: ودیعه مسکن، هزینه های درمانی، ازدواج و جهیزیه دختران خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست از سوی خیریه تامین می شود.


مدیر موسسه خیریه بهار خرمشهر افزود: اعضای موسسه خیریه بهار خرمشهر در تهران از طریق یک فضای مجازی با اعضای این خانواده ها در ارتباط بوده و برای رفع مشکلات خانواده های مستضعف ، به خصوص مشکلات درمانی مشاوره و راهکار ارائه می دهد.


به گفته مدیر موسسه خیریه بهار خرمشهر، جمعیت زنان رزمنده خرمشهر ، خانواده شهدا، ایثارگران خرمشهری مقیم تهران در سال 81 تصمیم گرفتند برای رشد و توسعه و آبادانی شهرهای آبادان و خرمشهر موسسه بهار خرمشهر را راه اندازی کنند.


زمانی ادامه داد: برای رفع مسایل و مشکلات خانواده های این شهرستان ها از خوزستانی های مقیم تهران و بخش خصوصی در مناسبت های مختلف دعوت می شود تا در همایش هایی با محور بررسی مسایل و مشکلات شهرهای آبادان و خرمشهر شرکت کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید