خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل زندان ها واقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده نیازمند حمایت بعد از آزادی برای اشتغال هستند، گفت: استفاده از توان خیّرین کارآفرین در این راستا می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

 

به گزارش ایرنا میرعلی اکبر بنی هاشمی در بازدید ناصر حضرتی رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی از زندان مرکزی ارومیه افزود: زندانیان آزاد شده می توانند به کمک این کارآفرینان در کارگاه های تولیدی و اشتغال زایی به کارگیری شوند که این امر ضمن کسب درآمد برای خانواده زندانیان، از بازگشت مجدد این افراد به زندان نیز جلوگیری می کند.


وی اضافه کرد: هنوز دیدگاه جامعه نسبت به فرد زندانی خوب نیست و شرکت ها وکارگاه های دولتی و خصوصی برای به کارگیری این افراد تعلل می کنند که امیدواریم این فرهنگ تغییر یابد.


وی با اشاره به تراکم جمعیت کیفری زندان های آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به بافت فیزیکی و ظرفیت موجود زندان ها ی استان ،تراکم جمعیت زندانی به یکی از دغدغه های اصلی ما تبدیل شده است و از مسئولان انتظار داریم برای این چالش چاره اندیشی کنند .


وی بیان کرد: با توجه به اینکه در برخی شهر های آذربایجان غربی، زندان یا حتی بازداشتگاه وجود ندارد، علاوه بر به ایجاد مشکلات فراوان برای خانواده ها جهت پیگیری مشکلات زندانیان، برای اعزام و بدرقه محکومان به مراجع قضائی دچار چالش های فراوانی می شوند.


مدیرکل زندان های آذربایجان غربی گفت: البته تراکم جمعیت کیفری در زندان های استان مانع از فعالیت های اصلاحی و تربیتی نیست و اقدامات اصلاحی خوبی در حوزه آموزش های قرآنی، فرهنگی، معارف دینی، مهارت های حرفه ای و اشتغالزا و آموزش های علمی ازجمله کلاس هایی برای دریافت دیپلم برای زندانیان انجام می شود.


رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی با قدردانی از برنامه های فرهنگی، اشتغال زا، اصلاحی و تربیتی در زندان های استان افزود: با وجود کمبودهای زیاد و تراکم جمعیت کیفری، مدیران به خوبی زندان های استان را مدیریت کرده و برای زندانیان و خانواده آنان اقدامات لازم را انجام می دهند.


ناصر حضرتی برای رفع کمبودها و مشکلات اعتباری زندان ها، قول مساعد داد.


گفتنی است، اقدامات اصلاحی و تربیتی در سال های اخیر در زندان های کشور و آذربایجان غربی مورد توجه قرار گرفته که در این راستا، صدها نفر آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید