خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به مناسبت دهه مبارک فجر روز یکشنبه در آیینی با حضور مسئولان محلی نمایشگاه مهارت و کارآفرینی در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری دشتی دراین آیین گفت: امروز مهمترین برنامه دولت کمک به اشتغال جوانان و حل مشکل بیکاری است.
عبدالله نادری افزود: توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت های مورد نیاز بازار کار نقش بزرگی در اشتغال زایی حوانان دارد.
نادری اضافه کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر خورموج در این شهرستان یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز آموزش فنی وحرفه ای در استان بوشهر است و فرصتی بسیار مناسب برای توسعه آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی جوانان این شهرستان و شهرستان های اطراف فراهم کرده تا به صورت رایگان آموزش ببینند.
نادری، خواستار ترویج فرهنگ کار آفرینی و جلب سرمایه گذاران برای حل مشکل اشتغال و کارآفرینی در شهرستان دشتی شد.
سرپرست مرکز آموزشی فنی و حرفه ای شهرستان دشتی گفت: این نمایشگاه حاصل تلاش های جوانان آموزش دیده مرکز آموزش فنی و حرفه ای خورموج و مراکز آموزشی فنی و حرفه ای آزاد شهرستان دشتی است که به مناسبت دهه فجر راه اندازی شده است.
محمد جواد کاشفی افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای جوانان دشتی در زمنیه های صنایع دستی، کشاورزی، خدماتی و صنعتی در معرض دید عموم قرارگرفته و تا پایان دهه فجر برای بازدید دایر است.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر حمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید