خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان زنجان از برگزاری مسابقه تولیدات رسانه‌ای با موضوع کارآفرینی خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا پنجم اسفند ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن طغرانگار اظهار داشت: مسابقه ساخت تولیدات رسانه‌ای با موضوع کارآفرینی به همت دانشگاه علمی – کاربردی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی موشن‌گرافی، اینفوگرافی، انیمیشن و نماهنگ کوتاه را قالب‌های آثار مورد نظر برای مسابقه تولیدات رسانه‌ای خواند و گفت: آثار ارسالی باید بدون هیچگونه آرم، لوگو و نام هنرمند باشد.

رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان زنجان با اشاره به اینکه هر فرد می‌تواند چهار اثر به دبیرخانه ارسال کند بیان کرد: موضوع‌های اشتغالزایی، مهارت‌گرایی و کارآفرینی برای این مسابقه درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در هر بخش به سه نفر از برگزیدگان جوایز اهدا می‌شود عنوان کرد: برای نفر نخست یک نیم سکه بهار آزادی و برای نفرات دوم و سوم به ترتیب یک ربع سکه بهار آزادی و یک دستگاه تبلت پیش‌بینی شده است.

طغرانگار با اشاره به اینکه زمان ارسال آثار از پنجم بهمن ماه آغاز شده است خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا پنج اسفند ماه فرصت دارند آثار خود را به دفتر روابط عمومی دانشگاه جامع علمی- کاربردی واقع در زنجان- شهرک گلشهر کاظمیه- دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان زنجان- طبقه پنجم تحویل دهند.

وی  هدف از برگزاری مسابقه ساخت تولیدات رسانه‌ای را استفاده از ابزار هنر و میزان تأثیرگذاری آن در امر اشتغال برشمرد و گفت: برگزاری مسابقات یکی از راه‌های به چالش کشاندن ذهن‌های خلاق است.

رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان زنجان ابراز کرد:علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی zn.uast.ac.ir مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید