خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

عضو سابق شورای شهر شیراز گفت: دانش آموزان را باید از سنین پایین با فضای کسب و کار آشنا کرد تا در آینده به جای مصرف کننده بودن تولید کننده باشیم.


به گزارش خبرگزاری مهر، رضا محمدیان در افتتاح مراسم اولین جشنواره فضای کسب و کار دانش آموزی افزود: دانش آموزان را باید با فضای کسب و کار آشنا کرد و برای رسیدن به این مهم باید از داشته های داخل منازل استفاده کرد در حالیکه متاسفانه امروز کشور ما مصرف کننده است.

وی ادامه داد: آنچه که امروز دانش آموزان باید فرابگیرند کسب و کار و تولید به خصوص از مواد قابل بازیافت است که در این راستا می توانیم از داشته ها به خوبی استفاده شود.

عضو سابق شورای شهر شیراز با بیان اینکه استان فارس و شهر شیراز در بخش خدمات فعالیت های مختلفی دارد تصریح کرد: امروز همه مصرف کننده شدند در حالیکه باید دانش آموزان را از امروز به سمت تولید حرکت داد تا علاوه بر اینکه خدمات ارائه می شود تولید نیز جایگزین مصرف کالای وارداتی گردد.

محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه متاسفانه در برخی از مدارس فضای آموزشی و تربیتی با دین و شریعت فاصله دارد، گفت: متاسفانه امروز شاهدیم در برخی از مدارس جشن هایی به دلیل روزهای وارداتی می گیرند اما از مراسم های مذهبی و اسلامی و حتی مراسمات ملی داخل کشور خبری نیست.

وی یادآور شد: اگر امروز شاهد برخی از فعالیت ها در جامعه هستیم به دلیل کم توجه ای والدین است که به دلیل شلوغی کار، کمتر توانسته اند به مباحث فرزند رسیدگی کنند که در این زمان نقش معلم بسیار تاثیرگذار است.

در ادامه دبیر جشنواره کسب و کار نیز گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی با مشاغل خانگی است که با استفاده از وسائل بازیافتی است.

سجادنکوامال تصریح کرد: کودکان از این سن باید با فضای کسب و کار آشنا شوند زیرا باید در آینده در جامعه با این مباحث روبه رو شوند.

وی یادآور شد: باید کودکان را از سنین پایین با تولید و اشتغال آشنا کرد تا در آینده مشکل مصرف کننده بودن برطرف شود و اولویت نسل آینده تولید باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید