خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان استان البرز گفت: اداره کل زندان های استان البرز در گزارش ارزیابی عملکرد سازمان زندان ها در بهمن ماه سال 96 با 122 درصد جذب تسهیلات بانکی از طریق صندوق کارآفرینی حائز رتبه اول کشور شد.

به گزارش ایرنا از عمومی اداره کل زندان های البرز، حمیدرضا عزیزیان غروی افزود: در اسفند ماه سال 95 و براساس گزارش های ارزیابی سازمان زندان های استان البرز در جایگاه 26 کشوری در جذب اعتبارات بانکی ویژه تسهیلات اشتغال قرار داشت که با یک برنامه مدون و اجرائی و با تعامل سازنده با صندوق کارآفرینی استان این موفقیت حاصل شد.


عزیزیان یادآور شد: عمده ترین موانع موجود بر سر راه اخذ تسهیلات اشتغال توسط مددجویان آزاد شده عدم تامین ضامنین معتبر بود که مدت زمان انتظار هر متقاضی وام را حتی تا 7 ماه افزایش می داد. وضعیتی که می توانست مددجویان جویای کار را با آسیب های جدیدی روبرو کند.


رییس مرکز خدمات اجتماعی افزود: در طول سال 96 بر محور پرونده هائی متمرکز شدیم که با همکاری صندوق کارآفرینی و مددکاران اجتماعی تامین ضامنین در کمترین زمان ممکن محقق می شد به طوری که این مدت انتظار از زمان معرفی به بانک تا دریافت وام هم اکنون به 2 ماه کاهش پیدا کرده است.


عزیزیان در ادامه اظهار داشت: بسیاری از متقاضیان اشتغال که توانائی تامین ضامنین و یا ایجاد کسب و کار مستقل نداشتند با کمک مددکاران اجتماعی از چرخه اخذ تسهیلات بانکی خارج شدند و در مسیر ایجاد فرصت شغلی از طریق مراکز و موسسات کاریابی قرار گرفتند.


رییس مرکز مراقبت بعد از خروج بر این نکته تاکید کرد که حذف فعالیت های موازی در مرکز خدمات اجتماعی و بانک عامل در کاهش مدت زمان انتظار نقش بسیار مهمی ایفا کردکه با همکاری بسیار موثر صندوق کارآفرینی استان محقق گردید.


حمیدرضا عزیزیان اصل مذاکره موثر، پایش مسئله های مهم و اولویت دار و همکاری گروهی را بر ای هموار سازی مسیر اشتغال مددجویان از عوامل موفقیت اخیر ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد که با حمایت های همیشگی مدیرکل محترم زندانهای استان البرز فعالیت های جهادی و تلاش مضاعف در مسیر اشتغال و خانواده پایدار تداوم داشته باد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید