خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

همایش تخصصی «بهبود و توسعه پایدار کسب‌وکارهای الکترونیکی» روز یکشنبه ۶ اسفندماه ۱۳۹۶ به همت مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان و اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار خواهد شد.


به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، با توجه به اهمیت و جایگاه کسب‌وکارهای الکترونیکی و حرکت سریع و گسترده فضای کسب‌وکار به سمت این حوزه، مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان (وزارت صنعت، معدن و تجارت) با شعار «کسب‌وکارهای آنلاین و بهبود شرایط زندگی» اقدام به طراحی و اجرای این همایش تخصصی برای چهارمین سال پیاپی نموده است. هدف از برگزاری این همایش هم‌افزایی سازمان‌ها و مراکز تخصصی فعال در حوزه کسب‌وکارهای الکترونیکی، انتقال دانش و تجربه از طرف کسب‌وکارهای موفق و کمک به رشد و بازارسازی کسب‌وکارهای نوپا است.

سخنرانی‌های تخصصی، ارایه تجربه‌های کسب‌وکارهای الکترونیکی، برگزاری پنل تخصصی، ارایه ۷ مورد از کسب‌وکارهای الکترونیکی نوپا و شرح مدل کسب‌وکار آن‌ها، برگزاری مسابقه، تقدیر و ارایه جایزه به سه کسب‌وکار الکترونیکی نوپا و نمایشگاه جانبی از برنامه‌های اصلی این همایش یک‌روزه است.

بحث فرانچایزینگ در کسب‌وکارهای آنلاین،‌ نوآوری و روابط بین‌الملل در تجارت الکترونیک، بررسی اکوسیستم کسب‌وکارهای آنلاین و استارت‌آپ‌ها، بررسی ابزارها و داشبوردهای تحلیل تحت وب، بررسی انواع مدل‌های درآمدزایی در کسب‌وکارهای آنلاین، بررسی ایده‌های نوین در کسب‌وکارهای اینترنتی با تاکید بر دیجی کالا، آپارات، دیوار، بازار و تخفیفان و بررسی سیستم‌هایEnterprise، هوش مصنوعى و صادرات خدمات مهندسى نرم‌افزار (آینده صنعت نرم‌افزار ایران) ازجمله موضوعات اصلی سخنرانان این همایش خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این همایش می‌توانند به سایت همایش بهبود و توسعه پایدار کسب‌وکارهای الکترونیکی مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید