خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه دولت معمولا اعتبارات دستگاه‌های مختلف را یکباره و در پایان سال پرداخت می‌کند، گفت: بر همین اساس تا پایان سال اعتبارات استان‌ها در حوزه‌های مختلف جوانان پرداخت خواهد شد و استان‌هایی که موضوع پروژه آنها و اعتبار مورد نیازشان برای دریافت وام مشخص شده است، می‌توانند حمایت مالی مورد نیازشان را دریافت کنند.


به گزارش ایسنا، محمد مهدی، با تأکید بر اینکه پیگیری طرح های پیشنهادی سمن‌ها بر عهده مجامع جوانان هر استان خواهد بود، افزود: باور و اعتقاد ما این است که اعضای مجامع جوانان بسیار عملیاتی‌تر اعتبارات را هزینه خواهند کرد. درخواست ما از تشکل‌های جوانان این است که هرچه فعال‌تر در استان ها حضور داشته باشد.


معاون ساماندهی جوانان در ادامه تصریح کرد: بعد از اجرایی شدن طرح‌ها، گزارش‌های بازرسی آن‌ها را دریافت خواهیم کرد؛ چرا که باید مشخص شود اعتبارات در چه حوزه‌ای هزینه شده و چه دستاوردهایی داشته است؟. در تخصیص اعتبارات حوزه جوانان باید نظم و ساماندهی مالی ایجاد شود.


وی در ادامه با اشاره به توافق انجام شده با صندوق مهر امید برای اعطای وام به تشکل‌های جوانان، به ویژه تشکل های فعال در حوزه کارآفرینی اظهار کرد:  تشکل های جوانان، به ویژه تشکل‌های فعال در حوزه کار آفرینی باید طرح‌هایشان را به اداره‌کل جوانان هر استان ببرند تا پس از تایید کمیته ویژه و نماینده صندوق، بررسی عملیاتی بودن طرح و لحاظ کردن سود و زیان آن، وام پرداخت شود.


تندگویان در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر تنها بخشی از اعتبارات سال ٩۶ پرداخت شده است. با این وجود بخش عمده ای از اعتبارات حوزه اشتغال، ازدواج، کار آفرینی و...که از پیش برای توانمندسازی جوانان در این حوزه ها هزینه شده بود، در اختیار استان‌ها قرار گرفته است.


وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال اعتبار طرح های ملی پیشنهاد شده از سوی استان‌ها نیز تخصیص یابد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید