خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون مدیرکل دفتر آموزش کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: اکنون پنج مرکز رشد کارآفرینی برای کمک به بازار کار دانش آموزان کاردانش دایر و فعال است.

به گزارش ایرنا، محسن شهرستانی، در همایش دانش آموختگان کارآفرین هنرستان های کاردانش در بجنورد، اظهار کرد: این مراکز رشد، تسهیل کننده میان ارتباط میان آموزش مهارت ها و بازار کار هستند و به نوعی حلقه ارتباط میان دانش آموختگان و بازار کار به شمار می روند.


وی با بیان اینکه مراکز رشد کارآفرینی در استان های خراسان رضوی، مازندران، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و تهران دایر است افزود: تا پایان برنامه ششم، مراکز رشد کارآفرینی در تمام استان ها دایر می شود.


وی خاطرنشان کرد: این مراکز رشد ایده ها را می گیرند و با توجه به ارتباطی که با خارج از محیط آموزش و پرورش دارند، دانش آموختگان را به بازار کار متصل می کنند تا سریع تر به اشتغال برسند.


معاون مدیرکل دفتر آموزش کاردانش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امسال با استقرار کامل نظام آموزشی، شمار هنرجویان کاردانش به 500 هزار نفر می رسد گفت: باید تلاش شود تا قابلیت های هنرستان معرفی شود و هنرجویان در این آموزشگاه ها جذب شوند تا کارآفرینی در جامعه ترویج شود.


شهرستانی اظهار کرد: تا پایان برنامه ششم، باید 46 درصد از دانش آموزان متوسط دوم به رشته های شاخه کاردانش و با فنی و حرفه ای جذب شوند البته این رقم اکنون حدد 39 درصد است.


به گفته معاون مدیرکل دفتر آموزش کاردانش وزارت آموزش و پرورش، اکنون 350 هزار هنرجو پایه دهم و یازدهم در هنرستان های کار دانش سطح کشور مشغول به تحصیل هستند.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید