خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چهارمین رویداد دانش‌آموزی بومی‌نو با هدف آشنایی دانش آموزان با کارآفرینی نوآورانه و تشویق آنان به ایجاد و راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در قالب کسب‌وکارهای اینترنتی و طراحی اپلیکیشن‌های مربوطه طی دو روز در پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار شد.


به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، چهارمین رویداد دانش‌آموزی بومی‌نو با همکاری مدرسه کارآفرینی و بومینو کاشف و حمایت مرکز شتابدهی نوآوری پارک پارک فناوری پردیس پس از رقابت 9 تیم طی 2 روز با معرفی 3 تیم برگزیده توسط هیات داوران به کار خود پایان داد.

90  دانش‌آموز تهرانی در رویداد کارآفرینی بومی‌نو، طی دو روز به بیان ایده‌های خود پرداختند و پس از رأی‌گیری به 9 تیم 7 تا 10 نفره تقسیم‌بندی شدند و هر تیم با کمک یک مربی بر روی یک ایده استارت‌آپی مشغول به کار گروهی و تکمیل بوم مدل کسب و کار شدند.
در روز آخر رویداد تیم‌ها با کمک‌مربیان خود ضمن رفع نواقص بوم مدل کسب‌وکار و پرورش ایده‌هایشان با ساخت پاورپوینت، محصولشان را به مدت 5 دقیقه به داوران ارائه کردند و 3 دقیقه هم پرسش و پاسخ داوران با شرکت‌کنندگان ادامه یافت تا در نهایت 3 تیم برتر انتخاب شدند.

در اختتامیه این رویداد نیز با حضور بهروز فروتن، مدیر صنایع غذایی بهروز به‌عنوان مهمان ویژه و خانواده‌های دانش‌آموزان شرکت‌کننده، سه تیم city (شهر نویسندگان)، کافوران (مخفف کافه و رستوران) و part study به‌عنوان تیم‌های برگزیده معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

معرفی تیم‌های برتر
شهر نویسندگان؛ تیم طراح اپلیکیشن مطالعه و داستان‌نویسی توسط مردم، به دلیل توجه به مسائل فرهنگی و تلاش برای بالا بردن سرانه مطالعه به عنوان تیم اول معرفی و جایزه 4 میلیون تومانی را دریافت کرد.

کافوران (مخفف کافه و رستوران)؛ تیم طراح اپلیکیشن رزرو آنلاین کافه و رستوران به دلیل توجه به مسائل گردشگری به عنوان تیم دوم معرفی و برنده جایزه 3 میلیون تومانی شد.

 part study؛ تیم طراح اپلیکیشن تنظیم و برنامه‌ریزی درس خواندن به دلیل توجه به مسأله آموزشی به‌عنوان تیم سوم معرفی و برنده جایزه 2 میلیون تومانی شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید