خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان با تاکید بر فراگیری مهارت‌آموزی گفت: دوره‌های مهارتی برای کارآفرینی و ارائه مدل‌های کسب و کار در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان ویژه خواهران راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شمیم برازجانی در راه اندازی کارگاه تولیدی صنایع چوب و آینه سازی توسط کارآموز کارآفرین آموزش فنی و حرفه شهرستان دشتستان اظهار داشت: کارآموز با شرکت در کلاس‌های مهارتی آموزش فنی و حرفه‌ای و شناسایی استعدادهای مهارتی خود و با به‌کارگیری آنها کارگاه تولیدی صنایع چوب و آینه سازی را راه اندازی کرده که با شروع به فعالیت آن زمینه اشتغال 5 نفر بطور مستقیم فراهم شده است.

وی شرکت در دوره‌های کارآفرینی آموزش فنی و حرفه‌ای را به جوانان توصیه کرد و افزود: آشنایی با فرصت‌های کارآفرینی و مدلهای کسب و کار، ابعاد شخصیتی جوانان شکوفا شده و متناسب با توانمندی‌ها و ویژگی‌های شخصیتی، راه صحیح ایجاد اشتغال را انتخاب می‌کنند و برای جامعه مفید واقع می‌شود.

برازجانی اظهار کرد: در صورتی که افراد بتوانند استعدادهای خود را شناسایی کنند، شغل متناسب با این استعدادها را تشخیص داده و با هدایت شغلی که برای آنان انجام می شود، موفق به ایجاد اشتغال می‌شود.

 سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران دشتستان تغییر نگرش افراد از فقر به ثروت، با شرکت در این دوره‌های مهارت آموزی امکان‌پذیر است و با آموزش‌های ارائه شده در دوره‌های کارآفرینی و صنایع دستی در سطح استان تاکنون چندین کارگاه تولیدی در سطح استان توسط کارآموزان  راه اندازی شده که در هر کارگاه چند نفر مشغول به کار می‌باشند.

وی با بیان اینکه دوره‌های کارآفرینی در آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان راه‌اندازی شده است خاطر نشان کرد:دوره‌های مهارتی برای کارآفرینی و ارائه مدل‌های کسب و کار در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان ویژه خواهران راه‌اندازی شده است.

برازجانی از افرادی که درصدد ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار خود هستند دعوت کرد، به سمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای روی بیاورند و با استفاده از مشاوره‌هایی که در این دوره‌ها صورت می‌گیرد، سطح مالی خانواده خود را ارتقاء بخشند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید