خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نخستین رویداد کارآفرینی کارمانو با حضور نماینده مردم کرمان در مجلس ، مدیرعامل ارتباطات و جمعی از مسئولان و دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، دبیر رویداد کارمانو در این آیین گفت: هدف از برگزاری رویداد کارآفرینی کارمانو، آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی استان کرمان با مفاهیم کارآفرینی و اصول راه اندازی کسب و کار است.
محسن صانعی افزود: در این کارگاه آموزشی در زمینه های فناوری نوین چهار حوزه  iot ، it ، فینتک و گیم به افرادی که ایده کارآفرینی داشته باشند آموزش داده می شود.
وی تصریح کرد: در این رویداد 83 نفر دانشجو و فارغ التحصیل شرکت کردند و انتظار داریم در قالب 20 تیم ایده های خودشان را مطرح کنند و با کمک گرفتن از افراد موفق در حوزه های استارتاپیک که اکثرا استارتاپ های موفقی در سطح کشور هستند، این دانشجویان و فارغ التحصیلان را راهنمایی کنیم و امید است کسب و کارهای نوین و خوبی برای خودشان راه اندازی کنند.
مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه شهید باهنر کرمان تاکید کرد: دانشجویان و همچنین علاقه مندان خارج از دانشگاه که دراین زمینه ها ایده داشته باشند می توانند در این کارگاه آموزشی شرکت و ایده خود را وارد بازار کار کنند.
نخستین رویداد کارآفرینی کارمانو در روزهای 2 و 4 اسفندماه در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید