خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت: به مناسبت پنجم اسفند که روز بزرگداشت خواجه‌نصیرالدین طوسی است و با عنوان روز مهندس نامگذاری شده، مراسم با شکوهی با عنوان «مهندس پیشران اقتصاد دانش‌بنیان » در دانشگاه صنعتی همدان برگزار می‌شود.


به گزارش ایسنا، دکتر محمود نیلی از برگزاری چهارمین مراسم گرامیداشت روز مهندس در 6 اسفند ماه خبر داد و افزود: این مراسم ساعت 8:30 تا 12:30 در دانشگاه صنعتی همدان برگزار می‌شود و قدردانی و ارج نهادن به شغل مهندسان یکی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی همزمان با این مراسم خبر داد و اضافه کرد: شرکت‌کنندگان آموزش‌های فرا گرفته شده تئوری را در لابه‌لای برنامه‌های پیش‌بینی شده، به صورت عملی انجام خواهند داد.

نیلی تصریح کرد: این همایش در دو نوبت صبح و عصر همراه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان با صنایع برگزار می‌شود. کارگاه‌های این همایش در ۱۷ رشته مختلف و توسط نمایندگان صنایع و شرکت‌ها برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان ادامه داد: دانش‌افزایی تئوری و عملی افراد شرکت‌کننده از دیگر اهدافی است که در برگزاری این گردهمایی دنبال می‌شود.

وی از دعوت مقامات لشکری و کشوری برای سخنرانی در این همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: سخنرانان ویژه برای این همایش دعوت شده‌اند که مهمترین میهمان این برنامه دکتر سیف، مدیرکل ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

نیلی گفت: انتظار می‌رود در روز ملی مهندسی، با یادآوری تعهد و مسئولیتی که این افراد در قبال مردم ایران دارند، با همدلی و مودت و به‌کارگیری کلیه ظرفیت‌های مهندسی و با تکیه بر اخلاق حرفه‌ای، در جهت پیشرفت و آبادانی ایران عزیز بیش از همیشه کوشا بوده و سهم خود را در سند چشم‌انداز توسعه پایدار کشور به خوبی ایفا کنند.

وی اظهار کرد: جامعه مهندسی و دانشگاهی کشور از ابتدای انقلاب اسلامی و به ویژه در دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی در عرصه توسعه، پیشرفت و آبادانی داشته است.

نیلی با بیان اینکه مهندسان بسیجی ایران اسلامی در تاریخ دفاع مقدس مهندسی دفاعی را به نمایش گذاشتند و کارهای ناممکن را ممکن شمردند، اظهار کرد: هم‌اکنون نیز با وجود تحریم‌های فراوان اما کشور ما به بسیاری از کشورهای جهان خدمات نظام مهندسی صادر می‌کند که در نوع خود بی‌نظیر است.
 

برگزاری نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‌های منطقه 4 کشور در دانشگاه صنعتی
رئیس دانشگاه صنعتی همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های منطقه 4 کشور در دانشگاه صنعتی همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری روز مهندس، نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‌های منطقه 4 کشور روز یکشنبه 6 اسفندماه از ساعت 14 تا 16در دانشگاه صنعتی همدان برگزار می‌شود.

نیلی افزود: هدف از برگزاری نخستین نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های منطقه 4 کشور، آسیب‌شناسی وضعیت ارتباط با صنعت در مراکز آموزش عالی، بررسی و تدوین آئین‌نامه‌ها، به اشترک‌گذاری تجارب و بررسی پیشنهادات مراکز آموزش عالی و دستگاه‌های اجرایی و بخش صنعت است.

بر اساس اعلام دانشگاه صنعتی همدان، وی یادآور شد: در این نشست که معاونان پژوهش و فناوری منطقه 4 کشور و دکتر سیف مدیر مرکز ارتباط با صنعت وزارت علوم تحقیقات و فناوری حضور خواهند داشت، در یک پنل تخصصی «فرصت‌های پیش‌روی کشور در حوزه ارتباط با صنعت و دانشگاه» بررسی خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید