خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار مازندران گفت: مازندران بیشترین میزان بیکاری افراد فارغ التحصیل را در کشور دارد.


به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسلامی پیش ازظهر شنبه در مراسم افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی و مرکز اورژانس ۱۱۵ دانشگاه مازندران مبارزه با بیکاری را از برنامه ها برشمرد و گفت: مازندران بالاترین میزان فارغ التحصیلان بیکار را در کشور دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف برجام برداشتن تحریم بود گفت: رفع اتهام فعالیت های مشکوک نظام و هسته ای از جمله دستاوردهای برجام به شمار می رود و مهمترین دستاورد برجام این بود که این اتهام از سر جمهوری اسلامی برداشته شود.

وی اظهار داشت: پس از رفع اتهامات هسته ای، دشمنان بحث حقوق بشر را بهانه کرده اند و این بهانه به این دلیل آن است که ماکشوری مستقل هستیم و باید زیرپرچم خود تلاش کنیم.

استاندار مازندران با عنوان اینکه برای اهتزاز پرچم ایران باید تلاش کرد گفت: دانشجویان باید با انگیزه درس بخوانند و برای رشد و سعادت کمک شوند تا به رونق فکری و تعالی دست یابند.

اسلامی با اظهار اینکه تحقیق و پژوهش برای سرمایه سازی باید مورد توجه قرار گیرد گفت: انسان و شکوفایی انسان در جامعه کنونی قدرت محسوب می شود و باید ارزش گذاشته شود.

استاندار مازندران به نظام عالی آموزشی اشاره کرد و گفت: برای فرار از بیکاری و افزایش مهارت آموزی، باید مهارت آموزی را مدنظر قرار دهیم و دانشگاه ها باید کارآفرین شوند.

اسلامی بر لزوم راه اندازی کسب و کارهای نوین و ایجاد شرکت های دانش بنیان در استان تاکید کرد و گفت: برای آینده مطلوب که مورد وفاق همه مازندرانی ها است باید برنامه داشته باشیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه یکی از اقدامات ما از زمان ورود تشکیل اتاق فکر با حضور دانشگاهیان و نخبگان و جوانان بود، گفت: مسئولیت این اتاق فکر را به عهده دکتر میرنیا رئیس دانشگاه مازندران سپردیم و امیدواریم بتوانیم با استفاده از این اتاق فکر رشد و توسعه استان را رقم بزنیم.

اسلامی در ادامه از اضافه شدن دو کارگروه جوانان، خلاقیت و نوآوری و کارگروه بزرگان و اندیشمندان مازندران به کارگروهای استان خبر داد و افزود: در این کارگروها سعی کردیم از تمام اقشار، اساتید و دانشجویان استفاده کنیم.

وی هدف از تشکیل این کارگروها را رفع مشکلات،شناسایی چالش ها و ارائه راهکار برای رفع این مشکلات اعلام کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه با توجه به تغییرات شرایط جهانی باید از تمام ظرفیت های داخلی و خارجی استفاده شود ، در ادامه اظهار کرد: نمیتوانیم با تکنولوژی و ساز و کار گذشته به سمت آینده برویم و اگر با این روال ادامه دهیم نمیتوانیم به رقابت بپردازیم.

اسلامی در پایان با تاکید به اینکه اتاق فکر باید موجب تحول تمام دانشگاههای سطح استان شود ، گفت: تغییر و تحول با جابجایی انسانها اتفاق نمی افتد بلکه با تغییر رویکرد و فکر می شود ساختار و مدیریت را متحول کرد .

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید