خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دنیا همچنان منتظر اتفاق‌های جدیدی است که موجب بهتر شدن زندگی و کار در آینده می‌شود. این کارآفرینان هستند که دنیای هیجان‌انگیز، محصولات و خدمات آینده را خلق می‌کنند و مدیرانی که قادرند «علم» کنترل و نظارت را با «هنر» سازماندهی و رهبری چنان استادانه درهم بیامیزند که نتیجه آن منجر به پیشرفت شخصی، سازمان مطبوع و در نهایت کشور شود.


به گزارش ایسنا، مجله جهانی کسب‌وکار«هاروارد» با اشاره به سه موضوع بسیار مهم و تاثیرگذار در عملکرد مدیران موفق، تأکید و توصیه زیادی روی «شبکه‌سازی» و ایجاد زنجیره‌ای هدفمند از روابط دارد. به غیر از گسترش ارتباطات دو موضوع دیگر - موفقیت مدیران - یعنی «اعتمادسازی» و «کار تیمی» در نوع خود تابعی از  روابط محسوب می‌شوند که مشخصا یک مدیر و کارآفرین باید به دنبال گسترش حرفه‌ای آنها باشد.

 اولین «اجلاس ملی چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی» فرصت بسیار مناسبی است تا علاوه بر حضور در جمع موفق‌ترین‌ و بهترین چهره‌های عرصه «مدیریت» و «کارآفرینی» سرعت بالارفتن از پله‌های رشد و پیشرفت را چند برابر کنید.

شرکت در بسیاری از رویدادهای ملی برای عموم علاقه‌مندان ممکن نیست اما این بار مجموعه‌ای با بیش از ۱۰ نهاد ملی، سازمان و شرکت معتبر هم‌داستان شدند تا علاوه بر دعوت از بهترین‌های مدیریت و کارآفرینی امکان حضور علاقه‌مندان را با هدف استفاده از تجربیات و ارتباط مستقیم با مدیران موفق فراهم کنند. در  این رویداد یک‌روزه علاوه بر تقدیر و بزرگداشت مدیران و کارآفرینان برتر کشور، در مورد ۵ الگوی موفقیت مدیریت در کشور، در کنار نشست حقوقی کارآفرینان ارائه و سخنرانی انجام می‌شود.

مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۶ میزبان برگزاری اولین «اجلاس ملی چهرهای ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور» است. هم‌آورد ارزشمندی که با تأیید، تأکید و حمایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت کشور، دانشگاه آزاد اسلامی، انجمن روابط عمومی ایران و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در طول یک روز از ساعت ۸ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

سخنرانان این رویداد
پرفسور کریم زارع: دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران
عبدالله جاسبی: عضو هیأت مؤسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی
فاطمه داداشیان:رئیس هیأت مدیره انجمن فناوری های بومی ایران دانشگاه شریف، عضو هیات علمی دانشگاه امیر کبیر
ایرج سلطانی: مدیر گروه کارشناسی ارشد مدیریت صـنعتی دانشـگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد
علی دیواندری  :دکتری مدیریت استراتژیک
دکتر مسعود اعتمادیان: دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران و بنیان گذار بیمارستان های محب
پرفسور متین خبره: استاد تمام دانشگاه چارلمز سوئد
پرفسور داریوش فرهود :پژوهشگر حوزه ژنتیک، روان‌شناسی، انسان‌شناسی و اخلاق
سید مرتضی موسویان: ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
رفعت بیات: نماینده حوزه انتخابیه زنجان و طارم در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی
ژوبین علاقبند: مدیرعامل شرکت ایده گزین روماک
سپهر تاروردیان: مدیر مجموعه همایش فرازان  
میثم شکری‌ساز: مدیر هلدینگ آموزش مجازی پارس پندار نهاد و مدیر برتر فناوری اطلاعات سال ۱۳۹۶

برگزاری و تداوم این رویداد ارزشمند در سال‌های آتی، مانند اجلاس چهره‌های ماندگار عرصه هنر و رسانه، می‌تواند علاوه و تشویق و حمایت کارآفرینان و مدیران با تجربه، نقطه اتکا، تعامل و پشرفت جوانانی باشد که هیجان کارآفرینی و درایت مدیریت را برای مسیر آینده خود انتخاب کرده‌اند. حضور در این رویداد علاوه بر گسترش این تداوم  به عنوان یک پیشینه ارزشمند کاری می‌تواند برای کسانی باشد که علاقه‌مندند امروز با آینده خود مواجه شوند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید