خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشکده بین المللی کسب و کار و کارآفرینی دانشگاه یو تی ام(UTM-AHIBS) گفت: ایران و مالزی به عنوان دو کشور مسلمان ظرفیت های بسیاری برای همکاری در بخش های گسترده علمی- آموزشی و تحقیقاتی دارند.

به گزارش ایرنا، پروفسور 'وان خیرو الزمان وان اسماعیل' روز دوشنبه پس از سومین سفرش به ایران  افزود: دانشگاه یو تی ام بر این عقیده استوار است که دانشجویان ایرانی به دلیل داشتن هوش و پتانسیل بالا در زمینه های آموزشی و تحقیقاتی می توانند همکاری های خوبی با دانشگاه های مالزی داشته باشند.
وی افزود: در دیدارهایم در تهران با روسای دانشگاهها و مسئولان ایرانی در حوزه کسب و کار به منظور بهبود کیفیت تحصیلی و آموزشی عقد قراردهای مشترک آموزشی بین دو مراکز ذیربط در ایران و مالزی در حوزه کسب و کار و کارآفرینی را مطرح کردم که این موضوع با استقبال طرف های گفت وگو در ایران نیز روبه رو شد.
گفتنی است، یک گروه علمی – آموزشی از مالزی به سرپرستی پروفسور وان خیر الزمان اسماعیل رئیس دانشکده کسب و کار و کارآفرینی دانشگاه یوتی ام و با همکاری سازمان کاین در ایران از تاریخ دوم تا نهم اسفند ماه جاری با هدف دیداراز برخی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و گفت وگو با مسئولان ذیربط به منظور توسعه همکاری های دوجانبه عازم تهران شدند.
دراین گروه دکتر مینی عمر، سیتی زالیها، روحیدا بسیرو دین ، سوزی از استادان و مسئولان مختلف این دانشکده ، اسیم ناصر، لیلا یزدانی و پریسا معروف خانی دانشجویان رشته دکترای دانشکده کسب و کار یوتی ام نیز حضور داشتند.
'اسیم ناصر' دانشجوی دکترای یو تی ام از پاکستان و نماینده پروژی کارآفرینی فراسوی مرزهای این دانشگاه است .این پروژه به منظور کسب و کار بیشتر و آموزش کارآفرینان نوپا بنیان گذاری در مرکز آموزش عالی مالزی پایه ریزی شده است.
وان خیرالزمان گفت: این گروه در سفر به تهران با رئیسان و برخی مسئولان سازمان ها از جمله دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه صنعتی شریف، سازمان بورس تهران، سازمان فرابورس تهران، سازمان مدیریت صنعتی تهران، اتاق بازرگانی ایران، سازمان شرکت های کوچک و متوسط ایران(معاون وزیر صنایع ایران) و رئیس هیئت مدیره انجمن مشاوران مدیریت ایران دیدار و گفت وگو کردند.
وی این دیدارها را برای توسعه همکاری های دو جانبه بیشتر در امور آموزشی و حوزه کسب و کار میان دو کشور بسیار موثر دانست.
وان خیر الزمان تاکید کرد : گفت وگوهای سازنده ای دراین مدت در تهران انجام شد که از آن جمله می توان به موضوع تبادل اساتید و دانشجوها بین دانشگاه یو تی ام و دانشگاه های برتر ایران، ایجاد بستر همکاری های علمی در پروژه های مشترک تحقیقاتی بین سازمان های مختلف ایران و مالزی، تبادل اطلاعات، ایجاد کسب و کار بیشتر در ایران با کمک های آموزشی از طرف دانشگاه یو تی ام، کمک به شرکت های کوچک ایرانی برای موفقیت بیشتر اشاره کرد.
وی همچنین گفت: بخش دیگری از گفت وگوها در مورد برخورداری از استاد راهنمای مشترک برای دانشجویان فوق لیسانس و دکتری درایران و مالزی بود که این نشست ها و گفت وگوهای مشترک که بسیار حرفه ای انجام شد، می تواند ظرفیت ها و توانمندی های دو جانبه را در بخش های کسب و کار دو کشور در زمینه های آموزشی، تحقیقاتی رونق بخشد.
وان خیرالزمان تصریح کرد: از آنجایی که این دو کشور مسلمان هستند تمایل بسیار زیادی برای تداوم رابطه بین سازمانها و دنشگاه ها وجود دارد.
به گفته وی 'سازمان ها و دانشگاههای ایرانی نیز در این دیدارها و نشست های دوستانه ای که با اعضای دانشکده کارآفرینی و بیزینس دانشگاه یو تی ام ایران داشتند، برای همکاری های اعلام آمادگی کردند و خواستار ایجاد چارچوبی برای این نوع همکاری ها و تداوم آن شدند.'
رئیس دانشکده کسب و کار دانشگاه یوتی ام تاکید کرد : دانشجویان ایرانی ها به دلیل داشتن هوش و پتانسیل بالا در زمینه های آموزشی می توانند فعالیت های آموزشی – تحقیقاتی با دانشگاه های مالزی داشته باشند .
دراین دیدارها علاوه بر مذاکرات، برخی ازاستادان دانشگاه یو تی ام نیز سخنرانی های آموزشی در زمینه های مدیریت ریسک، حاکمیت شرکت ها، و شرکت های کوچک و متوسط به منظور تبادل اطلاعات در سازمان فرابورس و بورس تهران ارائه کردند.
همچنین رئیس دانشکده بین المللی کسب و کار و کارآفرینی ازمان هاشیم یو تی ام(UTM-AHIBS) در سفر به ایران از تعدادی دانشجویان فارغل التحصیل ایرانی که زمانی در این این دانشکده مشغول به تحصیل بودند قدردانی کرد. این مراسم در یکی از سالن های دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران انجام شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید