خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نائب‌رئیس هیئت مدیره سازمان نصر تهران گفت: موج اول توجه به استارتاپها در کشور مفید بود اما متأسفانه در حال حاضر دخالت سازمانها در اکوسیستم استارتاپی کشور باعث تخریب این حوزه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ شهاب جوانمردی با بیان اینکه دخالت سازمانهای مختلف در اکوسیستم استارتاپی کشور باعث تخریب این حوزه شده است، اظهار کرد: راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا امروزه در کشور باب شده و کمتر کسب‌وکاری را می‌شناسیم که سراغ حوزه استارتاپها نرفته باشد و این کار باعث تخریب اکوسیستم استارتاپی کشور خواهد شد.

وی به موانع و چالشهای استارتاپها در تجاری‌سازی و گسترش خدمات شهر هوشمند اشاره کرد و افزود: پیش از ورود به حوزه استارتاپها باید صورت مسئله را مشخص کرد و ابتدا استارتاپها را به‌خوبی بشناسیم.

او گفت: وقتی می‌گوییم درصدد استفاده از استارتاپها هستیم، مشخص نمی‌کنیم که قرار است چالشهای جدید را برای این کسب‌وکارها مطرح یا مشکلات موجود را به‌کمک آنها حل کنیم.

نائب رئیس هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در تشریح مشکلات استارتاپهای کشور گفت: موج اول توجه به استارتاپها در کشور مفید بود اما متأسفانه در حال حاضر دخالت سازمانها در اکوسیستم استارتاپی کشور باعث تخریب این حوزه شده است.

وی با تأکید بر رفع موانع فعالیت کسب‌وکارهای نوپا در کشور ادامه داد: ما باید تلاش کنیم شاخص کارآفرینی در کشور را بهبود بدهیم و چالشها و قوانین موجود در این حوزه را برطرف و تسهیل کنیم؛ پس از این کار می‌توانیم به‌فکر طراحی شاخصها باشیم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید