خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با تاکید بر ضرورت توجه به آموزش الکترونیکی گفت: بنا داریم با برگزاری استارتاپ ‌هایی در حوزه آموزش الکترونیکی در سال آینده از آنها حمایت کنیم.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی همایش یادگیری الکترونیکی، عباس زارعی در اختتامیه این همایش یادگیری الکترونیکی اظهار کرد: در رشد افقی فناوری یادگیری الکترونیکی، زیرساخت ‌هایی باید وجود داشته باشد تا بتوان آن را به عنوان یک فناوری جدید به سمت پیشرفت هدایت کرد.
وی در این همایش امروز در دانشگاه تهران با بیان اینکه رشد عمومی در فناوری ‌های جدید نیاز به ایجاد زیر ساخت در رشد افقی دارد،‌ تصریح کرد: زیر ساخت ‌های الکترونیکی به صورت یک زنجیره هستند و باید ایجاد شوند تا به توسعه فناوری جدید کمک کنند؛ یادگیری الکترونیکی هم از این هدف به دور نیست.
زارعی با بیان اینکه برگزاری استارتاپ‌ ها و کنفرانس‌ های مرتبط بی تاثیر در گسترش یادگیری الکترونیکی نخواهد بود، افزود: از این رو در صدد هستیم استارتاپ‌ هایی را در سال آینده با موضوع یادگیری الکترونیکی برگزار کنیم.
وی خاطر نشان کرد: افراد با هر سن و سال و مدرک تحصیلی می‌ توانند برای شرکت در استارتاپ‌ ها با پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ارتباط بگیرند؛ زیرا در پارک، فضا برای این اقدام فراهم شده است.
به گفته رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزاری استارتاپ ‌ها می ‌تواند در توسعه این فناوری جدید یعنی یادگیری الکترونیکی تاثیر گذارد.
زارعی تأکید کرد: پارک علم و فناوری تا سه ماه از تیم ‌های برتر برای به نتیجه رساندن طرح اولیه خود برنامه‌های حمایتی دارد و سپس آنها را به سرمایه‌گذاران می‌سپارد.
بر اساس این گزارش در اختتامیه دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران از دو تیم برتر استارتاپی با موضوع قلک و با بیمار تقدیر شد. همچنین در بخش جشنواره تولید محتوای الکترونیکی نیز از 3 اثرمنتخب با موضوعات دوستان ما، ستاره ایمنی من و الفبای دیجیتال آراد کارت تقدیر شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید