خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس پژوهشکده پولی و بانکی با تأکید بر اینکه اقتصاد ایران از دیگر کشورها عقب‌مانده است، گفت: بانک‌ها برای کارآفرینان موانعی به وجود می‌آورند و مباحث مالی و مدیریتی دو مشکل اساسی برای کارآفرینان است.


به گزارش ایسنا، علی دیوان دری امروز در اولین اجلاس ملی چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور که در دانشگاه اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه باید به کارآفرینان اهمیت دهیم، اظهار کرد: کارآفرینان موتور محرک برای ایجاد کسب و کار و رشد اقتصادی هستند.

وی با اشاره به اینکه باز مهندسی نظام تأمین مالی، نوآوری و کارآفرینی یک ضرورت و موضوع مهمی در کارآفرینی است، افزود: دولت باید بستر مهم کار آفرینی را در همه زمینه‌ها فراهم کند.

رییس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی افزود: بسترسازی‌های فرهنگی و اجتماعی باید برای کارآفرینی فراهم شود و همه موضوعات پول نیست.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد ایران از دیگر کشورها عقب مانده است، گفت: هر چند در ایران تک‌گل‌های نخبه کارآفرین وجود دارد، اما باید قبول کنیم که فضای کسب و کار در ایران مطلوب نیست و باید زمینه‌های ایجاد آن فراهم شود.

دیوان دری با تأکید بر اینکه در حال حاضر اقتصاد زیربنای تمام موضوعات است، گفت: امروزه همه مسائل در دست اقتصاد است تا جایی که اقتصاد، اخلاق و امید می‌آورد.
وی بابیان اینکه اقتصادهای دنیا امیدآفرین است، تأکید کرد: برخی از اقتصادها کار محور و برخی دیگر نوآور هستند و اقتصاد نوآور بهترین نوع اقتصادها است.

رییس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی گفت: بانک‌ها برای کارآفرینان موانعی به وجود می‌آورند و مباحث مالی و مدیریتی دو مشکل اساسی برای کارآفرینان است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید