خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت:۴۰ بازارچه کارآفرینی با دو هزار اثر ساخته شده توسط دانش آموزان در مدارس مراغه باهدف کار آفرینی و آشنایی دانش آموزان به منظور شرکت در جشنواره خارزمی گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلیل اسلامی در حاشیه افتتاح بازارچه کارآفرینی دانش آموزی در دبیرستان شهید صارمی در گفتوگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازارچه‌های کارآفرینی و تولیدات دست ساز دانش آموزان در 40 دبیرستان متوسطه دوره یک این شهرستان با هدف ایجاد رقابت و هم چنین آموزش مهارت‌های راه اندازی کسب و کار در بین دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: بازارچه‌های کارآفرینی دانش آموزان با هدف آمادگی برای حضور در جشنواره نوجوان خوارزمی دایر شده و این کار باعث تقویت دانش آموزان در حوزه انتخاب شغل و هم چنینکار آفرینی خواهد شد.

مدیر آموزش‌وپرورش مراغه در ادامه با اشاره به ترویج کارآفرینی در بین دانش آموزان، اظهارکرد: شناخت و ترویج کارآفرینی در بین دانش یکی ازمهم‌ترین اهداف ایجاد بازارچه‌هایدست سازدانش آموزی در مدارس این شهرستان است.

اسلامی اضافه کرد: برپایی این نوع بازارچه‌ها در مدارس با رویکرد تربیتی آموزشی در مدارس بوده و با نیازهای جامعه و موقعیت‌های زندگی مردم منطبق بوده است.

اسلامی در ادامه با اشاره به محصولات به نمایش گذاشته شده در این مراکز، تصریح کرد: دوهزار اثر تولیدی دانش آموزان تا 20اسفند ماه سال جاری در بازارچه‌ها برای بازدید عموم به نمایش گذاشته خواهد شد که از اولیای دانش آموزان درخواست می‌کنیم با بازدید از این نمایشگاه‌ها مشوق دانش آموزان در مدارس باشند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید