خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با جذب سرمایه و استفاده از توان و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران و کارآفرینان درراستای اشتغالزایی می‌توان به کاهش ارتکاب مجدد مجرمان به جرم کمک کرد.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا منصوری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی، درمانی و فرهنگی زندان ساوه به همراه مدیرکل زندان‌های استان  با اشاره بر ضرورت فراهم کردن بسترهای لازم برای اشتغالزایی زندانیان اظهار داشت: اشتغالزایی زندانیان تاثیر به‌سزایی برای فراگیری حرفه و شغل در دوران محکومیت داشته زیرا علاوه بر اینکه سبب عدم بازگشت مجدد مجرمان به زندان می‌شود، روحیه امید و نشاط  به آینده را هم در بین آنها تقویت می‌کند.

وی افزود: تلاش درراستای حرفه‌آموزی زمینه‌ساز پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در برگشت به محیط زندان شده و زندانی به‌عنوان یک انسان توانمند و ماهر پس از دوران محکومیت به آغوش جامعه باز می‌گردد و اجرای برنامه‌های فرهنگی هم راهکار مناسبی برای اصلاح و تربیت زندانیان است که باید در این راستا تلاش کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به تاثیرات اشتغال در کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین کاهش مشکلات زندانیان و خانواده آنها و به تبع  آن کاهش ارتکاب مجدد به جرم، باید با  جذب سرمایه و استفاده از  توان و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران سطح جامعه و کارآفرینان به توسعه اشتغال در جامعه کمک کرد.

منصوری بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم درراستای ارائه خدمات بهتر به زندانیان، فراهم کردن زیرساخت‌های درمانی، بهداشتی، فرهنگی و تربیتی برای زندانیان است  زیرا تقویت  زیرساخت‌های موجود در توانمندسازی و امیدوار کردن زندانیان برای شروع یک زندگی سالم موثر است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید