خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه بانوان کارآفرین حمایت می‌شوند، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان موظف به همکاری با بانوان کارآفرین هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی محمد احمدی در نشست با برخی بانوان به مناسبت سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام و هفته بزرگداشت مقام زن اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رشد معنوی و ارتقای جایگاه بانوان استان نهایت تلاش خود را به کار بگیرند.

وی با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)، عنوان کرد: روز زن به یاد بزرگ بانوی جهان اسلامی بی بی دوعالم نامگذاری شده و این نامگذاری حاکی از نگاه خاص امام راحل به جایگاه زنان در جامعه اسلامی بوده است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: فعالیت زنان در جامعه و خانه تداخلی ندارد و بدون شک توسعه پایدار در دستان زنان توانمند بوده و این مهم در طول تاریخ جهان اسلام و همچنین انقلاب اسلامی ثابت شده است.

احمدی با بیان اینکه زنان به عنوان مربیان خانواده و جامعه نقش اصلی در تربیت افراد را دارند، ادامه داد: وزارت کشور و استانداری مغزافزار مدیریت استان بوده و به طور قطع کارشناسان این حوزه باید مسلط به قانون بوده و آموزش‌های لازم در حوزه‌های مختلف را هم فرا گیرند.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه رفع مشکلات سد راه بانوان هیچ گونه قصوری پذیرفتنی نیست، افزود: معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری برای رفع مشکلات بانوان شاغل در استان اهتمام ویژه ای داشته باشد.

احمدی در زمینه کاهش ساعت اداری بانوان، تصریح کرد: این موضوع یک مسئله کشوری و تابع قانون و دستورالعمل‌های خاص بوده ولی تاجایی که ضوابط قانونی اجازه دهد از اینکه بانوان در خدمت خانواده باشند، استقبال می‌کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید