خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی قوانینی مانند مالیات بر ارزش افزوده، تامین اجتماعی و سود بالای بانکی را در جهت مقابله با تولید دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا نجفی منش با اشاره به اینکه شعال امسال به درستی انتخاب شده است در بیان علت رقابتی نبودن برخی کالاهای داخلی گفت: قوانینی مانند مالیات بر ارزش افزوده، تامین اجتماعی و سود بالای بانکی در جهت مقابله با تولید است.

رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی افزود: سودهای تسهیلات بانکی در بیشتر کشورها حدود سه درصد است در حالی که در کشور ما بیش از 18 درصد است و این موضوع قدرت رقابت کالاهای تولید داخلی را از بین می برد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مجلس به نواقص قانونی توجه و اتاق بازرگانی هم نظرات خود را اعلام کرده است و امیدواریم با توجه به شعار امسال، این قوانین دست و پاگیر اصلاح شود.

رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی افزود: تولید اگر در مقیاس بالا بصورت گسترده انجام شود قیمت تمام شده کالا کاهش می یابد و ما باید به این سمت برویم و همچنین باید از فناوری های پیشرفته استفاده کنیم.

نجفی منش گفت: بنا به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت امسال 32 هزار میلیارد تومان برای نوسازی صنایع اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: حاشیه سود در صنایع کوچک و متوسط بین 5 تا 15 درصد است.

نجفی منش با اشاره به اینکه صنعت و دانشگاه اعتقادی به هم ندارند، گفت: رسانه ها باید توانمندی های کارآفرینان و تولیدکنندگان برتر را نشان دهند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید