خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی گردهمایی شتاب‌دهنده‌ها و استارتاپ‌های حوزه انرژی را برگزار می‌کند تا شاهد تقویت اکوسیستم استارتاپی کشور در حوزه انرژی هر چه بیشتر باشیم.


به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ایجاد و تقویت اکوسیستم استارتاپی کشور در حوزه انرژی امر اجتناب ناپذیر است چرا که ظهور ایده های نوآورانه در این حوزه نقش مهمی در شکل دهی به آینده انرژی ایران دارد. در این راستا توسط ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی گردهمایی شتابدهنده ها و استارتاپ های حوزه انرژی برگزار می شود. این رویداد تقویت اکوسیستم استارتاپی کشور در حوزه انرژی، بسترسازی جهت ارتباط بهتر میان سرمایه گذاران و صاحبان ایده را در نظر دارد.
البته تجربیات مشابه در دیگر کشورها و تجربیات جهانی نشان داده که شکل گیری شبکه ای از فعالان و نوآوران حوزه انرژی بسیار می تواند در شکوفایی اقتصادی و رشد شرکت های نوپا موثر باشد. بنابراین فارغ التحصیلان حوزه های مرتبط با انرژی، به عنوان یکی از بازیگران اصلی آینده انرژی کشور، باید به سمت درست در مسیر کارآفرینی انرژی هدایت شوند که این رویداد تحقق این امر را از اهداف خود قرار داده است.
روند شکل گیری شتابدهنده ها و استارتاپ های حوزه انرژی در ایران و جهان، پیشران ها و موانع شکل گیری شتابدهنده ها و استارتاپ های حوزه انرژی در ایران، مورد کاوی فرصت ها و چالش ها، موفقیت ها و ناکامی های شتابدهنده ها و استارتاپ های حوزه انرژی در ایران و راهکارهای تقویت مشارکت مردم، بخش خصوصی و نخبگان در شکل گیری و توسعه شتابدهنده ها و استارتاپ های حوزه انرژی در ایران محورهای این گردهمایی است. همچنین هوشمندسازی زنجیره ارزش انرژی، بهینه سازی انرژی، برق و انرژی های تجدیدپذیر، نفت و گاز و محیط زیست انرژی نیز موضوعات این گردهمایی است. این گردهمایی نخستین روز اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید