خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مسئول برگزاری ایده بازارهای ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی گفت: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر همگام با دانشگاه‌های معتبر فرآیند آموزش، پژوهش و کارآفرین را طی می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ مجید یوسفی با بیان اینکه دانشگاه‌های کشور سه نسل آموزش، پژوهش و در نهایت کارآفرین را به ترتیب تجربه می‌کنند، اظهار کرد: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر نیز از این قاعده مثتثنی نیست و همگام با دانشگاه‌های معتبر در کشور این فرآیند را ادامه می‌دهد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر ادامه داد: این دانشگاه در گذشته موارد آموزش را به جد دنبال می‌کرد و هم‌اکنون نیز دانشجوهای سایر ارگانهای دریایی مانند نفت‌کش و سازمان بنادر در این دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند.

وی خاطر‌نشان کرد: این دانشگاه سپس  سمت‌وسوی پژوهشی به خود گرفت و به این نتیجه رسید که باید هم‌زمان با تغییرات در کل دنیا ان تغییرات نیز در دانشگاه ایجاد شود؛ در حال حاضر نیز دانشگاه با یک مسیر علمی نظامی این روند را ادامه می‌دهد و همچنین پژوهشگری فناوری دریا را ایجاد کرد که ساختار آن در سال 93 مصوب شد.

مسئول برگزاری ایده بازارهای ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی چاپ  نشریه علمی ترویجی در این دانشگاه را از دیگر اقدامات مؤثر در حوزه پژوهش قلمداد کرد و گفت: نشریه علوم و فناوری دریا که از سال 71 چاپ می‌شود یکی از قدیمی‌ترین نشریات معتبر در حوزه دریایی بوده که دارای مجوز وزارت علوم با گرید علمی ترویجی است و از سال 90 با پیگیریهایی که انجام شد دو نشریه علمی پژوهشی در راستای تقویت حوزه پژوهشی در دانشگاه به چاپ می‌رسد.

او یادآور شد: میزبانی و برگزاری کنفرانسهای بزرگ از دیگر نقاط قوت این دانشگاه به شمار می‌رود و دوره همایش مل فناوریهای نوین دریایی و در کنار آن نمایشگاه و کارگاه آموزشی نیز در دانشگاه علوم دریایی نوشهر برگزار شد.

به گفته یوسفی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر در کنار کار پژوهش، آموزش را هم رها نکرده و در همان زمان دو مجوز از دفتر گسترش وزارت علوم برای کارشناسی ارشد مهندسی دریایی و مهندسی برق دریافت کرد؛ این دو رشته صرفاً برای دانشجویان نظامی علوم دریایی نیست بلکه از خارج از آن نیز دانشجو می‌پذیرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید