خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرپرست پارک علم و فناوری کرمان گفت: پارک علم و فناوری استان کرمان در سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای اقتصاد دانش بنیان از استارتاپ ها در ابعاد زیرساختی و مالی حمایت می کند.


به گزارش ایسنا، دکترمسعود ترکزاده ماهانی با اشاره به شکل‌گیری فرهنگ کارآفرینی و خلاقیت از سنین پایین از مذاکره با بخش خصوصی جهت راه‌اندازی پارک کودک و نوجوان خبر داد.

وی افزود: راه‌اندازی کانون شکوفایی خلاقیت پارک فناوری یکی دیگر از اولویت‌ها به شمار می‌رود و دراین زمینه با آموزش و پرورش وارد مذاکره شده‌ایم.

دکتر ترکزاده ماهانی اظهارامیدواری کرد که پارک کودک و نوجوان و پارک فناوری هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شوند.

وی همچنین از تاسیس صندوق پژوهش و فناوری استان خبر داد و افزود: این صندوق برای ارائه خدمات توسعه تجاری سازی فناوری به واحدهای فناور و شرکت های دانشگاهی تاسیس شده است.

دکتر ترکزاده ماهانی گفت: مراکز رشد وابسته به پارک علم و فناوری در استان کرمان روند افزایشی داشته است و در حال حاضر در شهرهای کرمان، زرند، رفسنجان، سیرجان و بم فعال هستند.

سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمان از برگزاری استارتاپ‌ها به صورت فصلی در سال جاری در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته خبر داد و گفت: استارتاپ‌ها یکی از فرمت‌های پرورش ایده در قالب فرآیندهای چند روزه است و می‌توان آنها را شرکت‌های نوپایی دانست که با یک ایده اولیه شروع می‌کنند و می‌توانند به سرعت رشد کرده و به درآمد برسند.

وی افزود: پارک علم و فناوری از برگزاری استارتاپ‌ها حمایت مالی و زیرساختی انجام خواهد داد و این زیرساخت‌ها در دانشگاه تحصیلات تکمیلی وصنعتی پیشرفته مهیاست.

سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمان با تاکید بر لزوم اشتغال‌زایی دانش‌بنیان در کشور گفت: آماده تربیت تسهیل‌گران کسب و کارهای نوپا در حوزه‌های مختلف هستیم.

دکتر ترکزاده با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: باید به سمت کسب و کارهای جدید که نیاز به سرمایه‌گذاری پایینی دارند، برویم که استارتاپ‌ها در این زمینه راهگشا هستند.

وی در همین راستا، تربیت منتورها (تسهیل‌گران) در حوزه کسب و کار استان را با اهمیت توصیف کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید