خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مرکز فن بازار ملی ایران با همکاری شرکت ملی گاز ایران و با حمایت پارک فناوری پردیس معاونت علمی به‌منظور جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌های فعال در صنعت گاز، و با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نهمین رویداد استارتاپ دمو (Start-up Demo) را در حوزه صنعت گاز و صنایع وابسته برگزار می‌کند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  رییس مرکز فن بازار ملی معاونت علمی گفت: نهمین رویداد استارتاپ دمو (Start-up Demo)  در حوزه صنعت گاز و صنایع وابسته در اردیبهشت‌ماه سال جاری همزمان با بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش، و پتروشیمی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور سرمایه‌گذاران و شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌های این حوزه  برگزار خواهد شد.

وی درخصوص اهداف این رویداد گفت: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبان ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها) برگزار می‌شود و استارتاپ‌ها می‌توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند.
سرمایه‌گذاران نیز پس از برگزاری جلسات خصوصی، بررسی استارتاپ‌ها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و غیره به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد.

قنبرپور در خصوص اهمیت برگزاری این رویدادها افزود: یکی از خلأهای زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای استارتاپ دمو تلاش دارد این زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ ها برای سرمایه پذیری از یک طرف و برای سرمایه گذاران برای بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم کند.

مهلت استارتاپ ها و شرکت‌های نوپا برای ثبت‌نام در این رویداد تا 31 فروردین ماه خواهد بود. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت اینترنتی مرکز فن بازار ملی معاونت علمی به آدرس www.techmart.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 76251224 و 76251231 تماس حاصل کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید