خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار هشترود با بیان اینکه محیط کسب و کار در این شهرستان چندان مناسب نیست گفت: برای خارج شدن از این وضعیت باید از حالت شعاری خارج و به سمت عملگرایی حرکت کنیم.

به گزارش ایرنا، امین امینیان در جلسه کمیته فناوری و نوآوری شهرستان هشترود با اشاره به نرخ بالای 24.32 درصدی بیکاری در این شهرستان اظهار کرد: نیازمند ایده های نو برای حل مشکلات ناشی از بیکاری در شهرستان هستیم و از هر ایده خلاق که به کارآفرینی و ایجاد اشتغال منجر شود حمایت می کنیم.
وی گفت: در بحث اقتصاد و معیشت مردم به ویژه بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی مشکلات عمده ای داریم و همین امر موجب شده تا هشترود در ردیف شهرستان های مهاجرفرست قرار گیرد.
امینیان براهمیت حمایت از تولید داخلی تاکید کرد و افزود: برای اینکه تولید به سمت ارزش افزوده پیش برود لازمه
آن بهره گیری از خلاقیت و نوآوری است و ایده پردازی ها باید به سمت ظرفیت ها، قابلیت ها و مزیت های نسبی شهرستان جهت گیری شود.
وی افزود: در سند تدبیر توسعه شهرستان حوزه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری هسته های کلیدی تعریف شده اند که آماده حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این عرصه ها هستیم.
امینیان همچنین خواستار حمایت و ورود خیرین به حوزه علم و فناوری شد و از مسئولان مراکز رشد آذربایجان شرقی خواست تا زمینه تبدیل مرکز نوآوری شهرستان هشترود به مرکز رشد را فراهم کنند تا این مرکز بتواند در این طریق در جهت اهداف تعیین شده گام های موثرتری بردارد.
شهرستان هشترود با وسعت یک هزار و 990 کیلومتر مربع و حدود 57 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال با بستان آباد، از شرق با میانه، از غرب با مراغه و از جنوب با چاراویماق همجوار است.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید