خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

روناک نخستین رویداد نوآورانه و استارت‌آپی کوثر است که در سال ۱۳۹۷با محوریت کشاورزی برگزار می‌شود.


به گزارش مرکز توانمند‌سازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپا، این رویداد به صورت دو مرحله‌ای برگزار می‌شود. در مرحله نخست، طی فراخوانی از طرح‌های نوآور و فناور (خدمات و محصولات) که نمونه اولیه محصول خود را آماده کرده‌اند و استارت‌آپ‌هایی که کمینه محصول پذیرفتی (MVP) خود را آماده کرده‌اند و وارد بازار شده‌اند دعوت می‌شود فرم‌های استاندارد شده‌ای را تکمیل و از از طریق وبسایت رویداد بارگذاری کنند.

در ادامه تیم داوری شامل خبرگان صنعت و کسب‌وکار به بررسی فعالیت تمامی تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها که از طریق وبسایت رویداد به ارایه اطلاعات و ثبت نام پرداختند، از ابعاد گوناگون و طبق فرآیندی استاندارد شده خواهند پرداخت. از میان تمامی این تیم‌ها بر اساس نظر هیات داوران تعداد ۷ تیم به مرحله بعد ورود پیدا خواهند نمود.

در مرحله دوم از تیم‌های منتخب برای ارایه در مقابل هیات  داوری مرحله دوم (شامل اعضای جدید و متفاوت از مرحله اول) دعوت خواهد شد. در این گام تیم‌ها دعوت شده فرصت خواهند داشت که در مقابل تیم داوری مرحله نهایی، طرح خود را طبق فرمت استاندارداری که قبلا به این تیم‌ها ارایه شده است ارایه کنند.

این تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها فرصت بی‌نظیر جذب سرمایه، حمایت و خدمات را از هدلینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه کوثر خواهند داشت. علاقه‌مندان برای دریافت فرم نام‌نویسی باید تا یکم اردیبهشت ۱۳۹۷ به سایت گروه توانمند‌سازی و کارآفرینی توانا مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید