خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به منظور آشنایی مخترعان و فناوران با تجاری‌سازی و توسعه محصولات، کارگاه آموزشی تجاری‌سازی ایده‌ها و اختراعات با شرکت اجتماع نخبگان بومی استان اردبیل برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور آشنایی مخترعان و فناوران با تجاری‌سازی و توسعه محصولات، کارگاه آموزشی تجاری‌سازی ایده‌ها و اختراعات با شرکت اجتماع نخبگان بومی استان اردبیل برگزار شد.

در این کارگاه، رضوی؛ مدرس کارآفرینی و بازاریابی ابتدا به روش‌ها و ایده‌های مختلف بازاریابی اشاره کرد و سپس پروسه شکل‌گیری ایده از طریق تخیل نامتناهی انسان و شکل‌گیری واقعی و تبدیل ایده به اختراع را تشریح کرد.

وی ضمن توصیف کامل منظومه کسب‌و‌کار، با ذکر مثال‌های متنوع به تحلیل مسیر موفقیت در این عرصه پرداخت و افزود: کسب‌و‌کار از شکل‌گیری ایده شروع می‌شود و با تولید و فروش انبوه ادامه می‌یابد.

رضوی امکان‌سنجی، ارائه طرح توجیهی، تولید آزمایشی، تأمین منابع، بازاریابی، بازارسازی، بازار گرمی، بازار گردانی و برندسازی را مهمترین عوامل موفقیت یک کسب‌و‌کار نوپا دانست و الگوهای موفق در هر یک از این زمینه‌ها را توضیح داد.

لازم به ذکر است، در پایان این کارگاه از 5 نفر از مخترعین برگزیده جشنواره اختراعات رویش اردبیل (البرز) که تیر ماه سال 96 برگزار شد، با اهدای جایزه تقدیر به عمل آمد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید