خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار اردبیل بر محور قرار گرفتن اشتغال‌زایی در فعالیت‌ سازمان تعاون روستایی تأکید کرد و گفت: به منظور حمایت از روستاییان نیازمند تسریع در بازپرداخت هزینه محصولات خریداری شده کشاورزان به صورت تضمینی هستیم.


به گزارش خبرگزاری فارس، اکبر بهنام‌جو در دیدار با رئیس سازمان تعاون روستایی کشور اظهار کرد: نوع و جنس خاک موجود در شمال و جنوب استان اردبیل به همراه برخورداری از موقعیت خاص آب و هوایی شرایط بسیار مناسبی را برای توسعه فعالیت تعاونی‌های روستایی فراهم کرده است.

وی افزود: از این فرصت طلایی می‌بایست برای توسعه فعالیت‌های سازمان تعاون روستایی و بهبود فعالیت‌های انجام پذیرفته بهره برد تا علاوه بر رونق اقتصادی در بحث اشتغال نیز گام‌های ارزنده و مهمی برداشته شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه در سالیان اخیر شاهد افزایش تولید محصولات کشاورزی در استان اردبیل هستیم، یادآور شد: در این میان رشد تولید محصولات کشاورزی استان در زمینه غلات چشمگیر بوده است.

بهنام‌جو بر محور قرار گرفتن مباحث کارآفرینی در فعالیت‌ سازمان تعاون روستایی تأکید کرد و یادآور شد: با انجام کارشناسی‌های لازم و افزایش تعامل گروهی زمینه ترویج و ارتقای فرهنگ تعاون روستایی و فعالیت در این حوزه فراهم گردد.

وی ادامه داد: به منظور حمایت از کشاورزان و فعالان در زمینه تولید محصولات کشاورزی نیازمند تسریع در خرید و پرداخت مبالغ محصولات خریداری شده به صورت تضمینی هستیم تا مشکلاتی که پیش از این در برخی از موارد مشاهده می‌شد، تکرار نشود.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید