خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر اجرایی فین‌استارز ۲۰۱۸ با تاکید بر اینکه رویداد فین‌استارز هم‌زمان با فاینکس برگزار می‌شود، اظهار کرد: این رویداد یک گردهمایی بزرگ برای فعالان حوزه فین تک است. این فعالان از حوزه‌های مختلف بورسی، بانکی و بیمه‌ای در فین‌استارز حضور پیدا می‌کنند.


به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، دبیر اجرایی فین‌استارز ۲۰۱۸از برنامه جدید فرابورس ایران برای کمک به تیم‌های حوزه فین‌تک و استارت‌آپ‌ها در راستای جذب سرمایه در فین‌استارز ۲۰۱۸ خبر داد و گفت: فرابورس ایران درصدد برقراری ارتباط میان سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه فین تک به منظور تامین مالی فناوری‌های نوین مالی و نوآوری‌های حوزه پول و سرمایه است.

علی زندوکیلی با اشاره به اینکه فرابورس ایران به عنوان یکی از چهار بورس اصلی کشور، تامین مالی فناوری‌های نوین مالی و نوآوری‌های این حوزه را در راستای وظایف ذاتی خود می‌داند، گفت: ازجمله اقداماتی که فرابورس تاکنون انجام داده، راه‌اندازی بازار دارایی فکری، راه‌اندازی صندوق‌های جسورانه و راه‌اندازی تابلوی دانش‌بنیان بازار شرکت‌های کوچک و متوسط است و در چند سال اخیر نیز، برگزاری رویداد فین‌استارز را بر عهده گرفته است.

او با تاکید بر این‌که رویداد فین‌استارز هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این رویداد یک گردهمایی بزرگ برای فعالان حوزه فناوری‌های مالی یا همان فین تک است. این فعالان از حوزه‌های مختلف بورسی، بانکی و بیمه‌ای در قالب عنوان‌های متفاوتی چون استارت‌آپ، سرمایه‌گذار، مربی و... در فین‌استارز حضور پیدا می‌کنند.

دبیر اجرایی فین‌استارز 2018 با بیان اینکه یک سری چالش‌ها از طریق سایت فین‌استارز، با فعالان حوزه بورسی بانکی و بیمه‌ای در میان گذاشته شده است، تصریح کرد: افراد می‌توانند برای مشارکت در رفع این چالش‌ها و تعیین اولویت‌های سرمایه‌گذاری که اعلام شده، ایده‌پردازی کنند و استارت‌آپ‌ها نیز در این بخش همفکری داشته باشند.

او درباره اقدامات فرابورس ایران برای تقویت اکوسیستم فین‌تک‌ها، گفت: ازجمله اقدامات دیگری که فرابورس ایران در راستای تقویت اکوسیستم فین‌تکی انجام داده، برگزاری نشست‌های همفکری است که شامل نشست‌هایی چون نشست با شتاب‌دهنده‌های تخصصی فین‌تک، نشست با شرکت‌های خطرپذیر و صندوق‌های جسورانه، نشست با شرکت‌های مشاوره سرمایه‌گذاری و شرکت‌های پردازش اطلاعات مالی، نشست با هلدینگ‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری و نشست با حسابرسان این حوزه می‌شود.

دبیر اجرایی فین‌استارز 2018 در ادامه با اشاره به اینکه نشست‌های مختلفی نیز با فعالان هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه و با ارکان آن‌ها به طور اختصاصی و ویژه برگزار شده است، تصریح کرد: ازجمله نتایج این نشست‌ها، طرح ایده‌های مختلف بود که توانستیم از آن‌ها برای برگزاری رویداد فین‌استارز در فروردین ۹۷ استفاده کنیم.‌

زندوکیلی با اشاره به اینکه در فین‌استارز ۲۰۱۸ که از روز بیست و هفتم تا سی‌ام فروردین سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و طرح تجارب موفق و ناموفق تیم‌ها ازجمله برنامه‌های فین‌استارز ۲۰۱۸ است، از سوی دیگر استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه پول و سرمایه در سالن ۴۱ غرفه دارند و به گرمتر شدن برگزاری رویداد پیش رو کمک می‌کنند.

او با اشاره به برنامه‌های جانبی فین‌استارز ۲۰۱۸، گفت: در رویداد پیش رو برای جذب سرمایه برنامه‌ریزی‌شده است و تیم‌ها و استارت‌آپ‌هایی که تمایل به جذب سرمایه دارند، می‌توانند در برنامه ویژه‌ای که در فین‌استارز در نظر گرفته شده، شرکت کنند؛ آن‌ها به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شوند، ارایه حضوری طرح و ایده خود را دارند و در نهایت ممکن است که موفق به جذب سرمایه شوند و قرارداد ببندند.

دبیر اجرایی فین‌استارز ۲۰۱۸ ادامه داد: این برنامه، فرصت بسیار خوبی برای شبکه‌سازی، جذب سرمایه، توسعه محصول و ورود به بازارهای جدید است.

زندوکیلی با تاکید بر اینکه رویداد فین‌استارز، قطعا یک نقطه عطف برای شروع همکاری و نه پایان است، اظهار کرد: دبیرخانه دایمی فین‌استارز در طول سال با مخاطبان این رویداد همراه است و از تمام فعالان حوزه فین‌تک، ایده‌پردازان و سرمایه‌گذارانی که در این حوزه، فناوری‌های مالی بورس، بانک و بیمه و بازارهای مرتبط، هرگونه توانی اعم از سرمایه‌گذاری، ایده‌پردازی، راهنمایی و مشاوره دارند یا علاقه‌مند به این حوزه هستند، دعوت می‌کنیم تا در فین‌استارز ۲۰۱۸ کنار ما باشند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید