خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار سروآباد از اجرای طرح تکاپو در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح باعث تولید و ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای مردم می شود.

به گزارش ایرنا، کوهسار دادور در کارگروه اشتغال شهرستان اظهار کرد: از اجرای برنامه ها، طرح ها و آموزش های اشتغالزایی در راستای طرح تکاپو استقبال می کنیم چون اعتقاد داریم با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود باعث ایجاد اشتغال و کارآفرینی است.
وی افزود: شهرستان سروآباد در گردشگری، باغداری و کشاورزی ظرفیت های خوبی دارد و توجه به این بخش ها می تواند باعث ایجاد شغل و درآمد پایدار شود.
فرماندار سروآباد با اشاره به سکونت بیش از 90 درصدی مردم شهرستان در روستاها تاکید کرد: دولت با تسهیلات اشتغالزایی در بخش مشاغل خانگی می تواند زمینه توسعه و رونق هر چه بیشتر منطقه را فراهم کرده و از مهاجرت مردم به حاشیه شهرها جلوگیری کند.
دادور یادآور شد: توجه به اقتصاد روستاها و تقویت آن یک ضرورت است و همه باید تلاش کنیم برنامه های اشتغالزایی را به سمت و سوی روستاهای مرزی، مرزنشینان و ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای آنها ببریم.
وی بر لزوم تحقق شعار سال نیز تاکید کرد و گفت: مردم و مسئولان باید تحقق بخشی به شعار حمایت از کالای ایرانی را مد نظر داشته و با حمایت از تولیدات داخلی زمینه ایجاد اشتغال در منطقه را فراهم کنند.

بیش از 2 میلیارد برای ایجاد مشاغل خانگی در سروآباد اختصاص یافت
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کردستان نیز در سخنانی گفت: 2 میلیارد و 640 میلیون ریال تسهیلات برای اجرای طرح های مشاغل خانگی به شهرستان سروآباد اختصاص یافته است.
برهان صلواتی اظهار کرد: پیش از این 55 طرح مشاغل خانگی به مبلغ سه میلیارد و 220 میلیون ریال اکنون به بانک های عامل معرفی شده که به 32 طرح آن 2 میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت سه ساله پرداخت شد.
وی به طرح توسعه اشتغال فراگیر روستایی نیز اشاره کرد و افزود: در استان کردستان 943 میلیارد ریال اعتبار به بانک های عامل در قالب این طرح ابلاغ شده که تاکنون 730 میلیارد ریال برای 77 طرح پرداخت شده است.
صلواتی با بیان اینکه در شهرستان سروآباد برای پرداخت تسهیلات در قالب طرح توسعه فراگیر روستایی محدودیت نداریم، یادآور شد: تاکنون 127 طرح در بخش کشاورزی این شهرستان به مبلغ 260 میلیارد ریال معرفی شده است.
وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی سروآباد باید با همکاری این طرح ها را پالایش کرده و ببینند کدام طرح ها وارد سامانه کارا شده اند تا بتوانند زودتر تسهیلات دریافت کنند.
به گفته وی، سهم سروآباد از اعتبارات طرح توسعه فراگیر روستایی هفت میلیارد ریال است که مسئولان این شهرستان باید سعی کنند این میزان اعتبار را جذب و در اختیار متقاضیان قرار دهند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان تاکید کرد: طرح های متقاضیان باید با دقت پالایش شوند تا آنهایی که رغبت و تمایلی برای دریافت تسهیلات ندارند، حذف شوند.
شهرستان سروآباد با 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید