خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کسب و کار یک شرکت دانش بنیان معتقد است که شرکتها در صورتی می توانند رشد کنند که بر اساس قواعد موجود سنتی نباشند.


 میثم رجبی مدیر توسعه کسب و کار شرکت دانش بنیان حصین قشم عضو پارک فناوری پردیس به خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات  شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ ها گفت: فضای استارتاپ ها در کشور فضای نویی است به طوریکه باید صورت مسئله قواعد کسب و کارهای رایج را بهم بزند تا بتوانند رشد کنند.

وی با بیان اینکه در همین راستا مقاومت های جدی از سوی کسب و کارهای قدیمی می شود، افزود: معمولا در مقابل کسب و کارهای جدید استارتاپی مقاومت از جانب کسب و کار سنتی قبلی که بهره وری پایینی هم داشته و دارند به وجود می آید.

رجبی با تاکید براینکه در این راستا، مهم ترین کمک دولت، اصلاح قوانین است، خاطر نشان کرد: با قوانین جدید ممکن است بخش هایی آسیب ببینند ولی صد برابر آن، فرصت هایی برای کشور خلق می شود و این  شجاعت منجر به اصلاح قوانین خواهد شد.

عضو هیات مدیره  ۳زیرمجموعه این شرکت دانش بنیان با تاکید بر اینکه اگر اقتصاد واقعی نباشد و رانت محور باشد سخت است و شرایط رشد کسب و کارها را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: کسب و کارهای جدید به دنبال  کسب و کارهای بزرگ هستند و نیاز آنها بیرون رفتن از مرزهاست از این رو باید  مشکلات اقتصادی و سیاسیشان بر طرف شود.

رجبی گفت: اتصال به بازار بین الملی مالی نقش مهمی برای کسب و کارهای نو دارد.

وی در خصوص نقش بخش های خصوصی در توسعه کسب و کارهای جدید گفت: باید بخش خصوصی این ترس را کنار بگذارد و سرمایه های مازاد خود را به بخش کسب و کارهای نو و استارتاپ ها وارد کند.

وی تاکید کرد: البته که برخی استارتاپ ها نقش مهمی در تولد استارتاپ ها دارند که می تواند به تشکیل آنها سرعت ببخشد.

رجبی خاطر نشان کرد: راه نجات اقتصاد ما در گرو اهمیت به این کسب و کارهای جدید است، اکنون الگویی داریم که می تواند پیش فرض های کسب و کاری را بهم بزند؛ به این صورت، فرصت های بزرگی خلق می شود و ارزش افزوده زیادی برای کشور به ارمغان می آورد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید