خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شتاب‌دهنده دیموند با برگزاری رویداد DMOND pitches و استقبال خوب تیم‌های اصفهانی از این رویداد، کار خود را به‌طور رسمی از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری در اکوسیستم استارت‌آپی اصفهان آغاز کرد.


به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، احمدرضا مسرور، مدیرعامل این شتاب‌دهنده، با قدردانی از دانشگاه صنعتی اصفهان به دلیل تلاش‌هایی که در جهت توسعه و بهبود فضای کارآفرینی و استارت‌آپی اصفهان انجام داده است، بیان کرد: اکوسیستم استارت‌آپی اصفهان از قابلیت‌های زیادی برای رشد برخوردار است و تیم‌های خوبی از این شهر می‌توانند انتخاب شوند که ابتدا در اصفهان و بعد در سطح کشور مطرح و شناخته می‌شوند.

 او با توجه به اجرای موفق اولین رویداد DMOND pitches در اصفهان عنوان کرد: اولین رویدادها همواره با نقص‌هایی همراه است، که پس از طی مراحل اولیه رویداد، نقص‌ها برطرف می‌شود و در اصفهان نیز همین رویه جهت بهبود رویدادها دنبال خواهد شد.

مسرور در ادامه بیان کرد: استارت‌آپ‌هایی که در این رویداد به معرفی ایده و کسب‌وکار خود پرداختند به دنبال سرمایه‌گذار و نقطه نظراتی که توسط تیم داوران و سرمایه‌گذاران بیان می‌شود نباشند و همواره به دنبال چالش کسب‌وکار خود باشند. نقطه نظراتی که بیان می‌شود نه درست است و نه اشتباه و فقط به شما کمک می‌کند تا از زاویه‌های مختلف به مدل کسب‌وکارتان نگاه کنید.

مدیرعامل شتاب‌دهنده دیموند با بیان اینکه هیچ ایده‌ای نیست که دست‌خوش تغییرات نشود، تصریح کرد: هیچ ایده‌ای نیست که از اول راه تا آخر بدون تغییر باقی بماند و استارت‌آپ‌ها باید کسب‌وکاری را دنبال کنند که به آن علاقه‌مند هستند و بدانند اگر خودشان خریدار محصول تولیدی یا سرمایه‌گذار این طرح هستند، به‌طور یقین سرمایه‌گذار نیز در کنار آن‌ها قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شتاب‌دهنده دیموند در پایان اضافه کرد: از دیگر سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌های موجود در اصفهان می‌خواهیم تا ما را راهنمایی کنند چراکه افرادی که در اصفهان زندگی می‌کنند بهتر با فضای کسب‌وکار موجود آشنا هستند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر تأثیر بهتری بگذاریم، سرمایه‌گذاری بهتری انجام داده و درنهایت خروجی بهتری داشته باشیم.

جعفر قیصری، مدیر مرکز نوآوری و تجاری‌سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان نیز با اعلام آغاز همکاری این دانشگاه با شرکت سرمایه‌گذاری دیموند عنوان کرد: این شرکت مطابق با تفاهم‌نامه منعقدشده با دانشگاه صنعتی اصفهان یک شتاب‌دهنده کسب‌وکار و ایده را در این دانشگاه ایجاد خواهد کرد.

جعفر قیصری، با اشاره به ارتباطات بین‌المللی مناسب این شتاب‌دهنده و فعالیت آن در حوزه‌های مرتبط با کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری IT، افزود: هم‌زمان با آغاز همکاری مرکز مدیریت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت سرمایه‌گذاری دیموند، نخستین رویداد دیموندپیچ در اصفهان با موضوع خدمات و خرده‌فروشی با موفقیت برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۶ تیم ایده‌پرداز در این برنامه، کسب‌وکار خود در استان اصفهان را ارایه کردند، گفت: سه ایده برتری که در این رویداد معرفی شدند، علاوه بر دسترسی به فضا و امکانات مرکز مدیریت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان، از خدمات مشاوره، مانیتورینگ، هدایت و جذب سرمایه‌گذار برخوردار خواهند شد.

رویداد DMOND pitches از ۲۹ تا ۳۱ فروردین‌ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید