خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان از تأسیس انجمن جوانان کارآفرین در این استان خبر داد و گفت: این انجمن بر مبنای حمایت و گسترش ایده ها و خلاقیت های جوانان پایه ریزی شده است.

به گزارش ایرنا، غلامحسین جمیلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان با توجه به وظایف ذاتی خود نمی خواهد از موج تفکرات نو و پویا غافل باشد، افزود: ترویج و سرعت بخشیدن به کارآفرینی و توسعه فضای کسب کار، هدف عمده تاسیس انجمن جوانان کارآفرین در زنجان است.
وی با بیان اینکه که هر گونه همراهی و همدلی با جوانان ما را بیش از پیش به موفقیت های چشمگیر خواهد رساند، اظهار کرد: در انجمن جوانان کار آفرین از هیچ گونه حمایت از جوانان دریغ نخواهد شد چرا که هدف اصلی این انجمن بر مبنای حمایت و گسترش ایده ها و خلاقیت های جوانان پایه ریزی شده است.
به گفته رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان، مجمع عمومی انجمن جوانان کارآفرین روز شنبه هفته آینده/ 8 اردیبهشت/ در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار می شود.
وی افزود: داشتن تابعیت ایرانی، سن حداکثر 39 سال تمام، داشتن کارت عضویت معتبر از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و یا دارای گواهی دانش بنیان بودن از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برای شرکت های دانش بنیان، پذیرش و رعایت مفاد اساسنامه، پرداخت ورودیه و حق عضویت سالیانه از شرایط حضور در مجمع است.
جمیلی به اهمیت بکارگیری نیروهای جوان و زبده در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: خلاء حضور موثر و پررنگ نسل جوان به ویژه کارآفرینان در بسیاری از حوزه های مختلف کشور احساس می شود.
وی ادامه داد: پایداری و ترقی در اکثر زمینه ها دستخوش خلاقیت، افق دید بدیع و توانمندی های علمی است که این خصیصه ها در جوانان ایرانی به وفور به چشم می خورد.
جمیلی با بیان اینکه جوانان ایرانی با همه کمبود ها و محدودیت ها توانسته اند در بسیاری از زمینه ها مایه افتخار باشند، تصریح کرد: قوانین و شرایط جاری در کشور باید به سمتی حرکت کند که فضا و حمایت های مناسب متوجه جوانان پرشور و با انگیزه شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید