خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با همکاری مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قصد دارد زمینه حضور تعداد محدودی از استارت‌آپ‌های برتر ایرانی را در فستیوال فناوری اطلاعات اتحادیه اروپا با عنوان WEBIT.FESTIVAL Europe فراهم کند.


به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، عطا خلیقی، عضو کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با اعلام این خبر گفت: فستیوال فناوری اطلاعات اتحادیه اروپا (WEBIT.FESTIVAL Europe) قرار است از پنجم تا هفتم تیرماه 1397 (۲۵ تا ۲۷ ژوئن ۲۰۱۸) در شهر صوفیای بلغارستان و با حضور ۶ هزار فعال این حوزه و ۲۰۰ استارت‌آپ برتر اروپایی برگزار شود.

خلیقی با اشاره به فراهم شدن حضور تعداد محدودی از استارت‌آپ‌های توانمند ایرانی در این رویداد ادامه داد: کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان از طریق تعامل با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قصد دارد زمینه حضور تعداد محدودی از کسب‌و‌کارهای نوپای برتر حوزه فاوا را در این رویداد فراهم کند.

عضو کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در این خصوص افزود: از استارت‌آپ‌های توانمند حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که امکان تعامل و همکاری با کشورهای اروپایی را دارند دعوت می‌کنیم برای حضور در این رویداد، درخواست خود را به همراه مشخصات کلی کسب‌وکار، دلایل، برنامه حضور در فستیوال و اطلاعات تماس، حداکثر تا ۱۹ اردیبهشت‌ ۱۳۹۷از طریق ایمیل ارسال کنند.

خلیقی در این خصوص به مشارکت کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان اشاره کرد و گفت: کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، درخواست استارت‌آپ‌های علاقمند را بررسی کرده و در نهایت از میان متقاضیان، برگزیدگان را برای حضور در این رویداد به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت امور خارجه معرفی خواهد کرد.

به گفته خلیقی، در این رویداد جهانی، وزیر امور خارجه کشورمان نیز با هدف تقویت همکاری میان ایران و اتحادیه اروپا در حوزه فناوری اطلاعات، در کنار کارآفرینان برگزیده ایرانی حضور خواهد داشت.

براساس اعلام کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، تمام هزینه‌های حضور در این رویداد بر عهده خود استارت‌آپ‌های متقاضی است و تنها امکان حضور و معرفی استارت‌آپ‌های برگزیده در این رویداد و پیش‌برد تعاملات و مذاکرات تسهیل خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانند به وب‌سایت رویداد در آدرس https://www.webit.bg/2018 مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر