خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استاندار تهران گفت: سایت سه زبانه "حامی بانو" فضایی رایگان برای عرضه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین فراهم کند.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، ثریا شارقی در نشست مشاوران امور بانوان فرمانداری‌های شهرستان‌های استان و مسئولان جامعه بسیج زنان استان تهران با اشاره به هدف از برگزاری این نشست اظهار داشت: این نشست با هدف بهره‌مندی از ظرفیت بسیج در دو حوزه اشتغال و آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است.

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌های بسیج در کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: بسیج با روحیه بسیجی و نیروی انسانی ارزشمند و داوطلب می‌تواند نقش موثری در هم‌افزایی و همچنین رفع مشکلات اشتغال و آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استاندار تهران ادامه داد: بسیج از نیروی کارآفرینان بهره‌مند است و می‌تواند برای عضویت کارآفرینان در سایت «حامی بانو» فضایی رایگان برای عرضه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین فراهم کند.

شارقی همچنین با اشاره به فعالیت سایت «حامی بانو» تصریح کرد: این سایت به سه زبان انگلیسی، فارسی و چینی به روز است و در بخش صادرات قابلیت عرضه محصولات دارد که این امر انگیزه کارآفرینان را مضاعف می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای ورود و فروش محصولات بانوان کارآفرین در سایت حامی بانو دوره های آموزشی برگزار شده و برنامه آموزشی دوره‌های جدید نیز در ماه مبارک رمضان برای شهرستان‌های استان در دستور کار قرار دارد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید