خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهردار همدان با اشاره به اینکه پنجاه‌درصد مراجعات روزانه ما در شهرداری مربوط به اشتغال است گفت: فرهنگسراهای شهرداری به‌صورت رایگان با تمام خدمات، آماده برگزاری کلاس‌های کارآفرینی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عباس صوفیدر نشست مشترک با معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار داشت: اگر ما در شهر همدان ظرفیت مناسبی در بخش نیروی انسانی، منابع و غیره داریم اما مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان همدان در عرصه کشاورزی، صنایع‌دستی و جاذبه‌های طبیعی گفت: ما در استان همدان مکان‌هایی مانند آرامگاه بوعلی سینا، غار علی‌صدر و غیره را داریم که توانایی تبدیل‌شدن به جاذبه‌های جهانی را دارند.

شهردار همدان با تأکید بر اینکه دلیل ناموفق بودن استان همدان در استفاده از این ظرفیت‌ها نداشتن راهبرد مناسب است بیان کرد: آماده‌سازی شهر برای لذت بردن مردم از زندگی در آن و حمایت از ظرفیت‌های موجود و استفاده از آن‌ها دو وظیفه مهم شهرداری همدان است.

وی عنوان کرد: علاوه بر اینکه باید وضعیت اشتغال در همدان را جلو ببریم تا به بلوغ برسد، حمایت از افراد متقاضی ایجاد کسب و کار از ابتدا تا انتهای کار نیز از دیگر وظایف ما در حوزه اشتغال است.

صوفی با اشاره به اینکه پنجاه‌درصد مراجعات روزانه ما در شهرداری مربوط به اشتغال است تصریح کرد: تمامی فرهنگسراهای شهرداری به‌صورت رایگان با تمام خدمات، آماده برگزاری کلاس‌های کارآفرینی است بنابراین از شما می‌خواهیم ضمن استفاده از این ظرفیت، در اقدامی مشترک نقشه راهی برای شهر همدان و کسب‌وکار آن تهیه کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید