خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: ایجاد اشتغال و رونق تولید اولویت امسال دولت است و در این راستا دولت امسال ۲۴ هزار میلیارد تومان برای رونق تولید در کشور اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اصغر نورالله‌زاده در جمع نمازگزاران گرگانی پیش از خطبه های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: در سال حمایت از کالای ایرانی، دولت نیز این استراتژی را اولویت برنامه های خود قرار داده است و تلاش دارد این شعار را به عمل تبدیل کند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای افزایش تولید و رفع مشکلات، حمایت از واحدهای تولیدی است و دولت در این راستا و برای صیانت از وضع موجود و حمایت از کارگران، امسال  24 هزار میلیارد تومان برای رونق تولید در کشور اختصاص داده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور تصریح کرد: طرح  دیگری که دولت در این راستا در ستور کار دارد، طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار با همان طرح تکاپو است که دولت 20 هزار میلیارد تومان از شبکه بانکی برای این طرح اختصاص داده است.

نورالله‌زاده گفت: طرح تکاپو با هدف ایجاد اشتغال بیشتر در کشور اجرا می شود و نیاز است که سالانه در کشور 800 تا یک میلیون شغل ایجاد شود و سال گذشته با همه تلاش‌هایی که شد تنها 700 هزار شغل در کشور ایجاد شد که بازهم 300 هزار شغل کمبود داشتیم.

وی اظهار کرد: برای تحقق این امر باید همه ما پای کار بیاییم و اهمیت ایجاد شغل و حمایت از تولید در حال حاضر از زمان جنگ نیز با اهمیت‌تر بوده و باید همه برای جلوگیری از افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه پای کار باشند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: یکی دیگر از طرح های دولت در این راستا، طرح توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی است که دولت 12 هزار میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته تا در روستاها به اقتصاد مردم و خانوارهای روستایی کمک کند.

نورالله‌زاده اظهار داشت: دولت همچنین طرح حمایت از مشاغل خانگی را طرح کرده و در بودجه سال گذشته و امسال نیز این موضوع را دیده و 4 هزار میلیارد تومان برای آن اختصاص داده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید