1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اصفهانی گفت: ترویج و همگانی‌سازی گفتمان علم‌وفناوری در استان از پیش‌شرط‌های ایجاد اکوسیستم کارآفرینی و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان در استان است.

به گزارش کارافرین ناب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور گسترش ارتباط اجتماع نخبگانی و توسعه زمینه‌های همکاری، نشست مشترک اجتماع نخبگانی با مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان، برگزار شد.

در این نشست، مسعود اصفهانی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان با اشاره به شرایط اقلیمی و جغرافیایی و وضعیت نیروی‌انسانی خلاق استان و همچنین ظرفیت مناسب اشتغال‌زایی صنایع دانش‌بنیان در استان، به اهمیت تعامل بین دستگاه‌های مرتبط از جمله دانشگاه‌ها، پارک علم‌و‌فناوری، مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها، اتاق بازرگانی و بنیاد نخبگان استان، به منظور ایجاد هم‌افزایی اشاره کرد.

وی یکی از مهمترین اثرات هم‌افزایی بین‌دستگاهی را توجه دادن سایر دستگاه‌های دولتی و بخش‌خصوصی به ضرورت ایجاد اکوسیستم کارآفرینی در استان و تحقق آن در استان برشمرد و با اشاره به برخورداری استان از مرزهای مشترک آبی و خاکی با کشورهای همسایه و سابقه طولانی‌مدت فعالیت‌های بازرگانی در استان گیلان، گفت: سابقه بیش از 120 ساله تشکیل اتاق بازرگانی در استان حاکی از نقش این اتاق در کمک به ایجاد اکوسیستم کارآفرینی مبتنی بر صنایع دانش بنیان است.

اصفهانی در پایان ترویج و همگانی‌سازی گفتمان علم‌وفناوری در استان را از پیش شرط‌های ایجاد اکوسیستم کارآفرینی و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان در استان برشمرد خاطرنشان کرد: با این اقدام امکان اجتماع شرکت‌های دانش‌بنیان خارج از استان نیز در استان گیلان فراهم خواهد شد .

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر