خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: اولین رویداد شناسایی و تسهیل کارآفرینی روستایی (استارت آپ ) 19 الی 21 اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با حضور جوانان صاحب ایده های برتر برگزار می شود.

به گزارش کارآفرین ناب و به نقل از ایرنا، عبدالقیوم قلی‌پوری روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران اردبیل افزود: این رویداد با هدف شناسایی ایده های برتر و بکارگیری آن در اشتغال روستایی است که می تواند تحول اساسی در روستاها و جلوگیری از مهاجرت ها ایجاد کند.
وی اظهار کرد: در این رویداد ضمن بررسی و شناسایی ایده های برتر در حوزه دانش بینان روستایی به پنج ایده برتر مبلغ 50میلیون ریال کمک بلاعوض اختصاص خواهد یافت .
وی بیان کرد: علاوه بر ایجاد آموزش های لازم به شرکت کنندگان در این رویداد ،ایده های برتر به سرمایه گذاران بخش خصوصی هم معرفی می شود.
وی افزود: رویدادهای استارت آپ در دوره های بعدی در شهر ستان ها و روستاهای بزرگ تا پایان سال تداوم خواهد یافت با این هدف که تحصیلکردگان روستایی در روستاهای خود اشتغال یافته و توسعه و رونق اقتصادی در روستاها را رقم بزنند .
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل همچنین از راه اندازی تکنو پارک در باکو مرکز جمهوری آذربایجان خبر داد و گفت: برای راه اندازی این تکنوپارک مذاکرات لازم با طرف مقابل انجام شده ولی بدلیل تغییر و تحولات صورت گرفته در وزارت علوم به تاخیر افتاده است .
قلی پوری اضافه کرد: ماموریت اصلی این پارک تجاری سازی و دستیابی به بازارهای خارجی است و در این راستا امسال برگزاری نمایشگاه بین المللی علم و فناوری در اردبیل پیش بینی شده است.
وی گفت: تاکنون در استان در حوزه نرم افزاری 21 شرکت دانش بنیان راه اندازی شده و بیش از 80 واحد فناوری هم برای دریافت گواهی شرکت دانش بنیان ثبت نام کردند.
قلی پوری بیان کرد: شرکت های دانش‌بنیان و تولیداتی از این قبیل نقش حائز اهمیتی در اشتغالزایی دارند و امیدواریم دانشگاهیان و جوانان با راه‌اندازی شرکت های دانش‌بنیان بتوانند در راستای ایجاد ارزش افزوده و ثروت در استان فعالیت کرده و برای خود و جوانان اشتغال ایجاد کنند.
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: به منظور کیفی‌سازی تولیدات و داشتن ارتباطی تنگاتنگ با بازارهای جهانی نیاز است تا اصول مهم تجازی‌سازی و انبوه تولید در دستور کار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گیرد.
پارک های علم و فن آوری به عنوان یکی از مهمترین ساختارهای موثر در اقتصاد دانش بنیان و محیطی مناسب برای استقرار، توسعه و شکوفایی مؤسسات و شرکت های دانش بنیان است که در تعامل سازنده با یکدیگر و با دانشگاه ها و سایر مؤسسات پژوهشی به فعالیت های فناوری اشتغال دارند و هدف اصلی آن بعنوان یک نهاد فناورانه افزایش ثروت در جامعه از طریق ایجاد و توسعه فعالیت مؤسسات متکی بر فناوری است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید