خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اولین سامانه هوشمند شهر الکترونیک کردستان توسط گروه خدمات بازرگانی کوباک و با استفاده از تکنولوژی های نوین در آینده ای نزدیک در این استان راه اندازی می شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، گروه خدمات بازرگانی کوباک در نظر دارد با استفاده از تکنولوژی نوین در حوزه الکترونیک و نرم افزار در منطقه کردستان کارآفرینی ایجاد کند.
برنامه این گروه بازرگانی این است که پتانسیل های موجود در زمینه دستاوردهای نوین را احیا و زمینه اشتغالزایی جوانان منطقه و حتی استان های همجوار را فراهم کند.
در این شرکت محدودیتی برای جذب نیروهای متخصص در زمینه های آی تی و نرم افزار ندارد و اکنون برای 12 نفر بصورت مستقیم و 20 نفر نیز بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.
این شرکت توانسته است برای پیشبرد درست و اصولی برنامه های خود سرمایه گذاری خارجی جذب کند و بنا دارد نیروهای خود را به بیش از یک هزار نفر برساند.
برنامه اصلی گروه خدماتی و بازرگانی کوباک اینکه خدمات شهری و حتی فراتر از آن کشوری و بین المللی در راستای راحت تر زندگی کردن شهروندان ارائه دهد.
یکی از برنامه ای این گروه خدماتی برای ارائه خدمات شهری به شهروندان طراحی سامانه هوشمند درخواست خودرو(تاکسی آنلاین) است.
مدیرعامل شرکت خدمات بازرگانی کوباک و کارآفرین حوزه آی تی در کردستان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با بررسی ها و تحلیل های انجام شده در زمینه سامانه شهر الکترونیک به این نتجیه رسیدیم که بهترین راه برای استارت و شروع این پروژه راه اندازی سامانه تاکسی آنلاین است.
محمد فتحی افزود: اپلیکیشن کوباک اولین اپلیکیشنی است که زمینه ای فوق العاده قدرتمند برای آینده دارد و چیزی که روی این نرم افزار مشاهده می شود، بحث خدمت تاکسی آنلاین است.
وی با بیان اینکه تمامی خدمات این نرم افزار هم برای مسافر و هم برای راننده کاملا رایگان است، اظهار کرد: اولین شعار کوباک این است که رانندگان اولین شرکای تجاری ما هستند و به عقیده ما راننده ای که خدمت حمل و نقل به شهروندان ارائه می دهد پتانسیل هایی دارد که خود از آن بی خبر بوده و دیگران نیز تاکنون به آن توجه نکرده اند.
مدیرعامل شرکت خدمات بازرگانی کوباک افزود: به رانندگانی که وارد سیستم ما می شوند این نوید را می دهیم که لازم نیست در سیستم کوباک هزینه پرداخت کنند بلکه با بهره گیری از این ایده و فکر می توانند درآمدی فراتر از سیستم حمل و نقل رایج داشته باشند.
وی با بیان اینکه کوبک فرهنگ سلامت خرید را به شهروندان ارائه می دهد، یادآور شد: برای ورود به این سیستم از رانندگانی ثبت نام می شود که توانمند بوده و با حوزه های نرم افزاری و آی تی آشنایی داشته باشند.
فتحی با بیان اینکه اولین خدمت رایگان ما همین تاکسی آنلاین است، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است خدمت های خود در این سامانه را به 20 مورد افزایش دهیم.
به گفته وی، این فرمول ها بررسی شده و با تغییر پارامتر در نقطه های مختلف دنیا جواب می دهد و بصورت دقیق و عملی در ایران و عراق مورد بررسی قرار گرفته و جواب داده است.
فتحی افزود: سیستم ما کاملا هوشمند است و حتی برای حوزه پشتیبانی سعی شده فردی که وارد سیستم می شود براساس منطق منطقه خودمان باشد و از هیچ جایی کپی برداری نشده باشد.
این کارآفرین همچنین به سرمایه گذاری در این سیستم اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری که جذب این موضوع شده هیچ تخصصی در حوزه تکنولوژی ندارد و بازگشت سرمایه نیز از سود شرکت در آینده تامین خواهد بود.
وی در ادامه یکی دیگر از خدمات این سامانه را در حوزه پیام رسانی اعلام کرد و یادآور شد: اپلیکیشن ما بسیار قدرتمند و از پیام رسان هایی که هزینه های هنگفتی برای آن می شود، بسیار قوی تر و قدرتمندتر است.
فتحی با بیان اینکه اولین وارد شدگان به شهر الکترونیکی کوباک متخصصان و سپس اهالی رسانه خواهند بود، افزود: در بحث اقتصادی هدف ما این است که خدماتی ارزان و بدون دغدغه به مردم ارائه کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید