خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کارآفرین برتر کشور و نایب رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان فارس ریشه بسیاری از معضلات و مشکلات در کشور را فرهنگی دانست و گفت: لازمه حمایت از کالای ایرانی یک انقلاب و دگرگونی در فرهنگ برای حل این معضلات است.

به گزارش کارآفرین ناب، قاسم ابوقداره جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ورود جنس قاچاق به کشور نیز به مباحث فرهنگی برمی گردد که باید خود را اصلاح کنیم که در غیر این صورت به کالای ایرانی ضربه می زند.
وی ادامه داد: باید همه دست به دست هم دهیم و میهن خود را آباد کنیم، اگر هر کس بخواهد حرف خود را بزند و فقط دنبال منافع خودش باشد کارها درست نمی شود، تا در این مملکت یک انقلاب فرهنگی نشود پیشرفت نمی کنیم.باید فرهنگمان درست شود تا کالای ایرانی حمایت شود.
ابوقداره گفت: 39 سال پیش برخی پندارها این بود که کارآفرینان انسان هایی استثمارگر و خون آشام هستند اما به تدریج مشخص شد کسی که در بخش صنعت سرمایه گذاری می کند سرمایه دار نیست بلکه سرمایه گذار است و تمام وجود خود را در این زمینه به کار گرفته است.
نایب رئیس کانون کارآفرینی استان فارس گفت: اصولا اگر به صنعت گران اجازه فعالیت داده شود همیشه یا یک سالن بزرگ بدون ماشین آلات و تجهیزات دارند که سعی می کنند آن را پر کنند یا این سالن پرشده و باید دنبال یک سالن بگردند و دوباره آن را پر کنند و این دائما ادامه دارد.
ابوقداره با بیان اینکه در شرایط فعلی برای صنعتگر خوب بودن باید عاشق بود، اظهارکرد: کسانی که به صرف پول درآوردن در صنعت می آیند باید زندگی خود را بفروشند و در این راه بگذارند و بروند اما کسانی که با عشق وارد صنعت می شوند رشد می کنند و می مانند.
وی ادامه داد: وقتی عاشق صنعت باشید از نحوه برخوردها برخی دستگاه های اجرایی خسته نمی شوید، اگر امروز در حوزه صنعت حضور داریم به دلیل آن است که حکم دانستیم که باید باشیم و به امید کسی جلو نرفتیم.
این صنعتگر برتر کشور گفت: برخی کارخانه های ما امروز در حال تعطیل شدن است و دست و پا می زنیم تا جلو این تعطیلی را بگیریم، برای اینکه صنعت عشق ما است و دنبال آن نیستیم به لحاظ مالی چقدر بیشتر به دست می آوریم، همین اندازه که بتوانیم آن را حفظ کنیم برای ما که عاشق هستیم کافی است.
ابوقداره افزود:برای یک صنعتگر موفق شدن عوامل زیادی از جمله کارکردن زیاد، دو شیفت کار کردن، مردم داری، حسابداری، حسابگری و پیش بینی های خوب و حس ششم و کسب دانش و تجربه موثر است البته یک صنعتگر خوب باید یک بازرگان خیلی خوب هم باشد.
وی به گلایه های صنعتگران از مسئولان اشاره کرد و گفت: به عنوان انتقال تجربه می گویم در صنعت برکت وجود دارد و کسانی که در صنعت ایستادند و این کار را ادامه می دهند از سر برکت آن است.متاسفانه در این 10 تا 15 سال گذشته هر کدام از مسئولان که برای بازدید صنایع رفتند تنها برای افتتاح رفتند هیچ کدام سراغی از واحدهای در حال تعطیل نگرفتند.
ابوقداره ادامه داد: مسئولان باید به جای کلنگ زدن ها سعی کنند به کارخانه هایی سر بزنند که مشکلات زیادی دارند و برای حل این مشکلات گام بردارند.
ابوقداره افزود: در حمایت از صنعتگران نیاز به اصلاح برخی قوانین و مقررات در کشور داریم، نیروهای مازاد در برخی از ادارات کشور به مشکلی برای مردم و صنعتگران تبدیل شده که اگر این نیروهای مازاد کاهش یابند کار صنعتگران و مردم بهتر پیش می رود.
وی ادامه داد: یک اتفاق خوب در کشور در حال رخ دادن است که امیدوارم همه بیدار شویم، مردم ما بچه های یک پدر پولدار بودند که تا امروز پدر آن ها زنده بود و هرچه توانستند ریخت و پاش کردند اما امروز پدر این مردم مرده است و همه می فهمند دیگر در این مملکت چیزی نیست و باید بلند شویم و به کار مشغول شویم و باید با تفکر کار کنیم.
وی اضافه کرد: امیدوارم این موضوع را همه متوجه شویم و بدانیم آزمون و خطا بس است و باید با تفکر کار کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید