خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری دومین رویداد 'ایده ناب' کشور در مرکز این استان گفت: این رویداد 19 اردیبهشت ماه در بجنورد برگزار خواهد شد.

به گزارش کارآفرین ناب و به نقل از ایرنا، مجتبی نجفی اظهار کرد: ایده‌ناب یک رویداد رقابتی و آموزشی است که در روزهای آخر هفته برگزار می‌شود.
وی افزود: در این رویداد سه روزه، ایده‌پردازان گرد هم می آیند و با هم رقابت می کنند.
وی گفت: اکنون پیش رویدادهای این برنامه ها در دانشگاه های استان در حال برگزاری است و بر اساس پیش بینی های انجام شده، 10 تیم از شرکت کنندگان به رقابت های رویداد راه پیدا می کنند.
نجفی با اشاره به اینکه رویداد ایده ناب در راستای اجرای طرح جامع کارآفرینی پیگیری شده است اظهار کرد: هفت پیش رویداد برای سنجش میزان آمادگی تیم ها در دانشگاه های استان برگزار می شود.
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: هفت نفر از داوران و مربیان خارج از استان در برگزاری رویداد ایده ناب حضور دارند.
مدیر 'رایز آپ'، مرکز شتابدهی به کسب و کارهای نوپای خراسان شمالی نیز گفت: هدف از برگزاری رویدادهای رقابتی- آموزشی مانند ایده ناب کمک به فرهنگ سازی و ایجاد گفتمان کارآفرینی در جامعه است.
سید معین قدسی اظهار کرد: این رویداد توسط جوانان استان به صورت غیر انتفاعی برگزار می شود و از مسئولان انتظار می رود از این رویدادها و جریان ها حمایت کنند.
نخستین رویداد ایده ناب در استان خراسان رضوی برگزار شده بود و دومین رویداد در بجنورد برگزار خواهد شد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید