خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر لزوم آسان سازی روند کارآفرینی در کشور گفت: آنقدر با قوانین پیچیده مقابل کارآفرینان مانع تراشی کرده ایم که کسی جرات ورود به این عرصه را ندارد.

 

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، صادق نجفی روز چهارشنبه در همایش تخصصی مدیران حقوقی شرکت شهرک های صنعتی کشور در شیراز افزود: اگر فضای کسب و کار برای فعالیت کارآفرینان فراهم نشود، کسی حاضر به سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی نمی شود.
وی ادامه داد: چرا در کشوری که از تمام زیرساخت ها، مزیت ها و ظرفیت های لازم برخوردار است نتوانسته ایم به اقتصاد مردم و اشتغال جوانان پاسخ مناسب دهیم؟ پاسخ این سوال به کوتاهی و بی تفاوتی برخی از ما مسئولان و متولیان باز می گردد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: اگر کسی قصد کاری هم داشته باشد آنقدر در پیچ و خم اداری او را سرگردان می کنیم که از ادامه کارش منصرف می شود.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اضافه کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که کارآفرین تمام کارهای خود را از طریق سیستم پورتال این سازمان و وزارتخانه انجام دهد و نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشد.
وی گفت: سال گذشته سازمان حفاظت از محیط زیست، برخی واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی سراسر کشور را 13 هزار و 500 میلیارد تومان جریمه کرد که تعدادی از این واحدها که توان پرداخت جریمه نداشتند با چندین نیروی کار تعطیل شدند.
نجفی افزود: اگر به این واحدها برای پرداخت جریمه هایشان چند ماه فرصت داده می شد قطعا به تعطیلی آنها نمی انجامید.
وی گفت: سخت گیری های بی مورد، به کارآفرینان سبب شده امروز 60 درصد صنایع در بیرون از شهرک های صنعتی شکل گیرد و همین امر سبب آسیب به محیط زیست شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید